Antalis zaprasza do mobilnego centrum innowacji 3M
22 mar 2017 10:53

14 marca br. Antalis Poland we współpracy z firmą 3M – producentem innowacyjnych rozwiązań technologicznych rozpoczął cykl warsztatów poświęconych technice aplikacji folii. Przedsięwzięciu partneruje certyfikowany trener 3M - Rafał Żmuda, właścicie20170314_110637-01l firmy Wraptor, prezentując techniki profesjonalnego aplikowania folii graficznych na pojazdy, ściany oraz podłogi.

Pierwsze z serii spotkań, które miało miejsce w Warszawie w Digital Knowledge Village, objęło prezentację nowej folii wylewanej do druku 3M IJ 180mc (biała, transparentna, metalizowana), odblaskowej 3M Scotchlite 780, ekologicznej folii 3M Envision 480Cv3, folii dekoracyjnej 3M DI NOC, tuningowej oraz folii 3M Scotchprint 1080. Spotkanie było także okazją do zademonstrowania możliwości produktu Knifeless - innowacyjnej taśmy do cięcia folii na samochodzie, dzięki której w 100 proc. minimalizujemy ryzyko uszkodzenia lakieru.

Demovan – będący mobilną platformą szkoleniową - otworzył przed uczestnikami szereg rozwiązań aplikacyjnych takich jak wyklejanie folii na murach, nitach, szybach czy powierzchniach z przetłoczeniami 2D i 3D. Spotkanie w formie warsztatu umożliwiło gościom samodzielne wykonanie aplikacji przy wykorzystaniu nowo poznanych technik, materiałów oraz stanowisk testowych.

Ciągłe poszukiwanie optymalizacji kosztów oraz chęć zwiększania efektywności w codziennej pracy z foliami tłumaczy rosnące zainteresowanie nowymi technikami klejenia, grafiką pojazdową i aplikacjami na mury. Coraz częściej można obserwować tego przykłady zauważając trend personalizacji flot, jachtów, rebranding znanych marek czy zmianę wystroju wnętrz za pomocą folii.

Na warsztaty, które zorganizowały firmy Antalis & 3M przy wykorzystaniu mobilnego centrum, jakim był Demovan, przybyło ponad 60 osób potwierdzając tym samym nieustające zainteresowanie rozwojem tej gałęzi reklamy. Do końca kwietnia br. Antalis z Demovanem 3M odwiedzi klientów w całej Polsce, zarówno organizując spotkania dla większej grupy uczestników, jak i wizytując klientów bezpośrednio w ich siedzibach.

Opracowano na podstawie informacji firmy Antalis Poland