RemaDays Warsaw 2017 – opinia zwiedzających
15 May 2017 13:24

Jakie cele postawili przed sobą goście targów RemaDays Warsaw 2017? Czy plany zostały wykonane? Który dzień imprezy przyciągnął do hal najwięcej zwiedzających? Jakie są oczekiwania w stosunku do następnej edycji reklamowego święta? Na te i inne pytania odpowiedzi udzielili sami goście imprezy. Oto podsumowanie przeprowadzonych ankiet.

Dla 85 proc. respondentów głównym celem przyjazdu na targi RemaDays Warsaw 2017 była chęć zapoznania się z nowościami branży reklamowej. Ponad połowa kierowała się chęcią nawiązania kontaktów handlowych. Dla 40 proc. gości najistotniejsza okazała się wizyta na stoisku konkretnego wystawcy.

Najważniejszym źródłem informacji o Targach Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw okazało się zaproszenie od organizatora i wystawców, a także informacje zawarte na oficjalnej stronie warszawskiej imprezy.

Prawdziwe „oblężenie” przeżywały stoiska wystawców w drugim dniu RemaDays Warsaw 2017. Ponad połowa zwiedzających (56 proc.) zdecydowała, że pojawi się w centrum Warsaw EXPO właśnie w czwartek, 16 lutego.

Liczba wystawców i ich ciekawe propozycje sprawiły, że na kompleksowe zapoznanie się z ofertą nie wystarczył zwiedzającym jeden dzień. Co piąty ankietowany spędził w Warszawie dwa targowe dni, natomiast 5 proc. badanych przebywało w stolicy od początku do końca imprezy.

Według ankiety 80 proc. gości opuszczało Warszawę w doskonałych nastojach, bo udało im się zrealizować wszystkie postawione cele. Taka sama liczba respondentów pozytywnie oceniła całą imprezę. Chwalono ofertę wystawców, przekaz reklamowy i dobrą organizację centrum targowego.

Nowości branżowe, liczba wystawców oraz strefy wypoczynku zostały uznane za największe zalety RemaDays Warsaw 2017. Taką opinię wyraziło 74 proc. pytanych.

Największą grupę wśród gości targów RemaDays Warsaw 2017 stanowili przedstawiciele agencji reklamowych. Na podium znaleźli się także specjaliści w dziedzinie poligrafii i klienci końcowi.

Bogata i innowacyjna oferta wystawców, a także wzrost komfortu pracy sprawiły, że 75 proc. ankietowanych wyraziło chęć wzięcia udziału w przyszłorocznej edycji warszawskich targów.

Podobnie jak w przypadku przedstawicieli polskich firm, goście z zagranicy za najważniejszy powód pojawienia się w stolicy Polski uznali chęć zapoznania się z nowościami z branży (80 proc.). Nieco więcej respondentów niż w przypadku rodzimych przedsiębiorstw wyraziło chęć nawiązania bezpośrednich kontaktów handlowych – 60 proc.

W centrum wystawienniczym Warsaw EXPO pojawili się przedstawiciele 50 krajów. Prawie ¾ ogólnej liczby gości za najatrakcyjniejszy uznało drugi dzień RemaDays Warsaw 2017.

Ze względu na realizacje celów wizytę w Polsce za niezwykle udaną uznało 75 proc. respondentów z zagranicy. Jeszcze wyżej oceniona została organizacja samej imprezy (85 proc.).

Duża liczba wystawców była największym magnesem przyciągającym na targi specjalistów spoza Polski. Taką opinię wyraziło 60 proc. badanych.

Goście z zagranicy przybyli do Warszawy różnymi środkami lokomocji. Na miejscu chętnie korzystali z udogodnień przygotowanych przez organizatora. 35 procent z nich dowiozły do hal targowych bezpłatne autobusy.

Przedstawiciele agencji reklamowych, dystrybutorzy upominków oraz specjaliści z branży odzieży reklamowej stanowili największy odsetek ogólnej liczby zwiedzających spoza naszego kraju.

Opracowano na podstawie informacji firmy GJC Inter Media