Nagrody Złotego Gryfa i bal Polskiej Izby Druku
22 maj 2017 12:31

W sobotę 20 maja br. w hotelu The Westin Warsaw odbył się coroczny Bal Polskiej Izby Druku, podczas którego miała miejsce Gala XVIII edycji konkursu o nagrodę Złotego Gryfa. Wieczór zaczął się o godz. 20.00, a zakończył około 3.00 nad ranem. W tym roku na balu gościły 163 osoby reprezentujące wszystkie specjalizacje i miejsca pracy związane z branżą poligraficzną.

Gości przywitał nowy prezes Polskiej Izby Druku, Leszek Wojtczuk. Po krótkiej przerwie nastąpiła uroczystość oficjalnego podziękowania dotychczasowemu prezesowi PID, Edwardowi Dreszerowi, który piastował to stanowisko przez ostatnie dwie kadencje. Ustępujący prezes otrzymał z rąk swojego następcy efektowny dyplom z podziękowaniem za wieloletnią i bezinteresowną pracę na rzecz rozwoju Izby oraz bukiet kwiatów.

Następnie, w imieniu nieobecnego przewodniczącego jury konkursu Złotego Gryfa profesora Jerzego Petriaszwiliego, krótkiego omówienia prac jury oceniającego tegoroczne produkty poligraficzne nadesłane na konkurs dokonał Piotr Dobrołęcki, wiceprzewodniczący tegorocznego jury, księgarz, wydawca i dziennikarz branżowy.

 

Statuetki Złotego Gryfa w ośmiu kategoriach produktowych przyznano następującym firmom:

Produkt wielobarwny w oprawie prostej

„Czytanie Pomorza” – Drukarnia WL Sp. z o.o.

Produkt wielobarwny w oprawie złożonej

Marillion” - TAKT Sp. z o.o.

Produkt jedno- lub dwubarwny w oprawie prostej

„Co mi w życiu nie wyszło” - Drukarnia Skleniarz Włodzimierz Skleniarz

Produkt jedno- lub dwubarwny w oprawie złożonej

„Jane Austen Dzieła Zebrane” - Drukarnia Pozkal Sp. z o.o. Sp. k.

Produkt informacyjno-reklamowy

„Ostatnia Rodzina” – TAKT Sp. z o.o.

Czasopismo wielobarwne

„HERITO” - Drukarnia Skleniarz Włodzimierz Skleniarz

Opakowanie z nadrukiem

„Wajda”– TAKT Sp. z o.o.

Kalendarz

„Kalendarz Piękno Precyzji” – PAW DRUK Sp. z o.o

Galę zakończyło wręczenie nagród DIAMENTOWEGO GRYFA 2017 trzykrotnym laureatom nagrody Złotego Gryfa. Były to firmy: TAKT Sp. z o.o., Drukarnia Pozkal Sp. z o.o. Sp. k., Drukarnia Skleniarz Włodzimierz Skleniarz.

Po zakończeniu Gali Konkursowej rozpoczęły się występy artystyczne i tańce przy muzyce na żywo.

Sponsorami Balu PID były firmy: Burgo Polska Sp. z o.o., Fujifilm Europe GmbH Oddział w Polsce, Heidelberg Polska Sp. z o.o., Müller Martini Sp. z o.o. i Xerox Polska Sp. z o.o.

„Poligrafika” była jednym z partnerów medialnych imprezy.

Opracowano na podstawie informacji PID