EFI_i712_LetUsBeTheFuel_FabriVU_Series_GIF_GIF_890x80px_POL_Poligrafika

Nowy wygląd Color Copy
19 Jun 2017 12:55

Mondi, międzynarodowa grupa z branż opakowaniowej i papierniczej, uruchomiła nową akcję kreowania marki Color Copy z nowym, świeżym wyglądem, ulepszonym opakowaniem i gwarancją 100 proc. satysfakcji. Motywem przewodnim kampanii jest podzielenie się historią Color Copy jako marki cieszącej się zaufaniem i wiarygodnością wśród klientów przez ponad ćwierćwiecze z uwagi na doskonały efekt wydruku oraz stałą jakość przy każdym zastosowaniu. Jakość papieru nie uległa zmianie.

Produkt Color Copy cechuje bardzo wysoka rozpoznawalność marki; bez wątpienia pozostaje on jedną z najpowszechniej znanych marek papieru do wydruków barwnych w Europie (40 proc. wobec 14 proc. marki z drugą lokatą w rankingu popularności), jak potwierdziło ostatnie badanie 2016 EMGE Cut-size Survey. W 2016 r. firma Mondi przeprowadziła gruntowne badania marketingowe, w toku których ankietowano klientów i użytkowników końcowych z 10 krajów. Celem było poznanie przyczyn, dla których użytkownicy końcowi pozostali lojalni wobec marki przez lata i jakie dostrzegają korzyści ze stosowania marki Color Copy w swojej działalności gospodarczej. „Mimo że zyskaliśmy pewien wgląd w to, co możemy robić lepiej, od 92 proc. dostaliśmy jasny przekaz, że są bardzo zadowoleni z jakości papieru i że niczego nie powinniśmy zmieniać w tym zakresie. Dlatego skoncentrowaliśmy się na kreowaniu marki, projekcie opakowania oraz udogodnieniach dla klienta, które sprawią, że papier Color Copy będzie jeszcze lepszy – na zewnątrz - zachowując wysoki stopień rozpoznawalności marki” - wyjaśnia Johannes Klumpp, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży w firmie Mondi Uncoated Fine Paper. 

Markę Color Copy przeobrażono po raz pierwszy w ciągu jej 28 lat istnienia. W ramach metamorfozy marki usprawniono opakowanie Color Copy w zakresie projektu, wytrzymałości oraz wygody klienta. Owijarki i kartony opatrzono logiem i wszelkimi innymi motywami markowymi w celu uzyskania lepszego efektu w punkcie sprzedaży. Owijarki cechuje wytrzymałość większa niż kiedykolwiek dzięki ulepszonemu papierowi podłożowemu. Co więcej, zostały wyposażone w łatwy w stosowaniu aplikator taśmy dla większej wygody klienta.

Ponadto firma Mondi ma w ofercie opakowanie gotowe do rozmieszczenia na półce, przeznaczone dla handlowców detalicznych papieru i artykułów biurowych. Perforowany karton wysokiej jakości nie wymaga odpakowywania. Nadaje się do bezpośredniego wyłożenia na półkę i jest opatrzony nowymi chwytliwymi motywami markowymi Color Copy, przykuwającymi uwagę kupujących.

Mondi zaręcza uzyskanie wspaniałych, bliskich rzeczywistości kolorów wydruków i ich znakomitej jakości za każdym razem, gdy stosowany jest papier Color Copy, i zapewnia wymianę papieru, jeśli klient nie będzie usatysfakcjonowany. Papier Color Copy zaprojektowano w trosce o spełnienie wymogów barwnych wydruków cyfrowych. Jest dostępny w pełnej gamie standardowych formatów arkuszy i zwojów papieru oraz w gramaturach od 90 do 400 g/m2.

W lipcu firma Mondi rozpocznie wdrażanie nowej marki i opakowania Color Copy, a na jesień przygotowuje wprowadzenie powiązanych marek. Wdrożeniu towarzyszy kompleksowa kampania marketingowa, opatrzona sloganem „Wywiązać się z zadania”. Johannes Klump objaśnia: „Dla nas - 'Wywiązać się z zadania' oznacza więcej niż postulat. Ma umocowanie w wydajności marki, utrzymywanej konsekwentnie przez ponad dwie dekady. To jest również słowo dane klientowi. (...) Naszą misją związaną z produktem Color Copy jest wywiązywanie się z naszego zadania względem klientów każdego dnia.” Położono nacisk na odwoływanie się do emocji i operowanie przekonującymi obrazami, które podkreślają niezawodność Color Copy. Wstępna kampania pilotażowa, tzw. teaser, trwała od końca kwietnia do połowy czerwca i obejmowała reklamy w czasopismach, na billboardach oraz w internecie, a także cotygodniowe losowanie nagród. Strategia marketingowa przewiduje również ponowną inaugurację podstrony Color Copy (www.colorcopy.com) we w pełni interaktywnej formule do końca czerwca, a na jesień - uruchomienie kampanii w mediach społecznościowych skierowanej do użytkowników końcowych oraz wykorzystanie narzędzi marketingowych i sprzedażowych online, a także w mediach drukowanych.

Opracowano na podstawie informacji firmy Mondi