Reprograf pozytywnie przeszedł audyt firmy BSH
5 lip 2017 10:10

W maju br. firma Reprograf przeszła pozytywnie audyt, który przeprowadził jeden z jej kluczowych klientów - firma BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego w ramach procedur stawianych swoim dostawcom.

Audyt miał za zadanie stwierdzenie zgodności systemu zarządzania jakością dostawcy z wymaganiami koncernu BSH. Przeprowadzony był w wielu obszarach: zarządzania firmą, zarządzania projektami, zarządzania dostawcami i reklamacjami oraz łańcuchem dostaw.

Głównym kryterium oceny było zapewnienie bezpieczeństwa i ciągłości dostaw produktu, który jest elementem procesu produkcyjnego BSH. Audytorzy zwrócili szczególną uwagę na spójność i bezpieczeństwo systemu zarządzania jakością w firmie Reprograf oraz wiarygodność Reprografu jako dostawcy.

Współpraca między firmami Reprograf i BSH rozpoczęła się już w 2015 roku. Było to podstawą umożliwienia firmie Reprograf zmiany statusu na dostawcę certyfikowanego. Pozytywny wynik tego audytu wprowadził Reprograf na listę certyfikowanych dostawców BSH.

BSH Hausgeräte GmbH jest jednym z liderów w branży sprzętu gospodarstwa domowego w Europie i na świecie. W portfolio BSH znajduje się 14 marek, które zaspokajają szeroki zakres potrzeb konsumentów. BSH zatrudnia 58 300 pracowników i posiada 40 fabryk oraz 80 oddziałów na całym świecie. Roczne obroty firmy wyniosły 13,1 mld euro (2016).W Polsce BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego w swoich trzech łódzkich fabrykach produkuje pralki, zmywarki i suszarki do ubrań, a w podrzeszowskiej Rogoźnicy drobne AGD. BSH w Polsce oprócz produkcji posiada Centrum Kompetencyjne Suszarek, Centrum Kompetencyjne Digital (technologie cyfrowe) oraz 6 innych centrów usług wspólnych. Firma oferuje na polskim rynku portfolio AGD marek Bosch, Siemens, Gaggenau i Zelmer.

„Jesteśmy niewątpliwie zadowoleni z pozytywnego wyniku audytu, tym bardziej, że był on bardzo dokładny. Taki międzynarodowy koncern jak BSH Hausgeräte GmbH jest wymagającym klientem i cieszy nas fakt, iż spełniamy wysokie kryteria współpracy i wymogi stawiane dostawcom. Audyt potwierdził, że nasza firma wdrożyła szereg procedur, które zapewniają dziś najwyższą jakość obsługi klienta” – skomentowała Jolanta Kurowiak, prezes firmy Reprograf SA.

Opracowano na podstawie informacji firmy Reprograf