Drukowanie on-line jak e-zakupy
27 lis 2017 11:04

W Polsce jest ponad 20 mln internautów, którzy korzystają z urządzeń mobilnych, a połowa Polaków robiących zakupy w sieci dokonała ich przez smartfon. Rosnący trend obserwuje się również wśród klientów drukarni on-line, a kluczem do dalszego rozwoju jest rozszerzenie funkcjonalności internetowej o urządzenia mobilne.

Według danych firmy Gemius/PBI liczba internautów korzystających z urządzeń przenośnych wzrosła od zeszłego roku o niemal 3 mln. Z raportu „E-commerce w Polsce 2017” wynika, że w 2017 roku na zakupy w sieci zdecydowało się ponad 54 proc. polskich internautów. Twórcy portalu przewidują, że docelowo nawet 70 proc. klientów będzie korzystać z usług drukarni za pomocą smartfonu.

„Drukarniafortuny.pl to odpowiedź na rosnący udział użytkowników urządzeń mobilnych w branży e-commerce. Wszelkie dane wskazują, że w najbliższych latach ten trend będzie się utrzymywał, co stanowi dobrą prognozę dla dalszego rozwoju mobilnych usług poligraficznych. Dotychczasowe rozwiązania mobilne oferowane przez drukarnie internetowe były dostępne w bardzo ograniczonym zakresie. DrukarniaFortuny.pl jest w pełni funkcjonalna w wersji mobilnej, dzięki czemu cały proces – od zamówienia, przez wgrywanie plików czy płatności – można zrealizować przez smartfona – mówi Marek Zwoliński, prezes Drukarni Fortuny.

DrukarniaFortuny.pl należy do grupy Marpress, która działa na rynku poligraficznym od 10 lat. Portal posiada autorskie oprogramowanie oferujące funkcjonalności, które dotychczas nie były dostępne w ofercie drukarni online - opcję przesłania plików z dropbox i googledysk, 3 etapy weryfikacji plików preflight oraz system kalkulacji, który umożliwia generowanie wycen z własnym logo i marżą oraz zapisywanie ich w popularnym formacie PDF.

Obecnie w DrukarniFortuny.pl można wycenić i zamówić ponad 60 różnych produktów poligraficznych. Firma zapowiada rozszerzenie oferty jeszcze w pierwszej połowie 2018 roku.

Opracowano na podstawie informacji Drukarni Fortuny