Nowy dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w KBA-Flexotecnica
6 kwi 2018 13:33

Stefano Squarcina został mianowany nowym dyrektorem ds. sprzedaży i marketingu w firmie KBA-Flexotecnica. Nominat w ostatnich latach pracował z sukcesami w różnych segmentach rynku opakowaniowego.

Rozszerzając aktywa sprzedażowe Grupa Koenig & Bauer realizuje swój cel, jakim jest osiągnięcie zrównoważonego rozwoju na rynku opakowań giętkich. „KBA-Flexotecnica ma ogromny potencjał. Byliśmy świadkami bardzo udanego początku 2018 r. i do dzisiaj sprzedaliśmy znacznie więcej maszyn fleksograficznych z centralnym cylindrem niż w tym samym okresie ubiegłego roku. Jesteśmy w stanie zaoferować klientom bardzo nowoczesną i wszechstronną gamę produktów” - ocenia nowy dyrektor.

Współpraca między należącymi do Grupy oddziałami biznesowymi: Flexotecnica oraz Digital & Web Solutions zacieśniła się w ubiegłym roku. Christoph Müller, członek zarządu Koenig & Bauer: „Zintegrowaliśmy nasze kanały sprzedażowe wszędzie tam, gdzie było to możliwe, i teraz czerpiemy z tego korzyści. Jednocześnie nasze zespoły serwisowe jeszcze ściślej współpracują ze sobą, oferując klientom najlepsze możliwe usługi oraz efekty działań.”

Wiele usług, które dotychczas były udanie realizowane na rynku wstęgowego druku offsetowego, w przyszłości oferować będzie również KBA-Flexotecnica. Przykładem może być rzeczywistość rozszerzona, która umożliwia znacznie szybsze wykrywanie błędów i ich naprawę. Dzięki AR-DataGlass specjaliści Koenig & Bauer są w stanie w czasie rzeczywistym obserwować i kontrolować działania techników pracujących przy maszynie, a tym samym oferować ukierunkowane wsparcie. Światy rzeczywisty i wirtualny mieszają się ze sobą, umożliwiając wyraźne skrócenie czasu reakcji. „Flexotecnica wdraża również bardzo udaną koncepcję umów na usługi modułowe, które pozwalają dopasować serwis do specyficznych potrzeb klientów” - wyjaśnia Christoph Müller. Kolejnym – oczekującym obecnie na uruchomienie – przełomem w działalności KBA-Flexotecnica będzie planowane na kwiecień tego roku otwarcie firmowego sklepu internetowego.

Na podstawie informacji firmy Koenig & Bauer opracował TK