Piąta edycja Akademii Liderów Biznesu
17 kwi 2018 12:11

Być albo nie być na rynku poligrafii, czyli czego oczekuje od nas klient” – tak brzmi motyw przewodni piątej edycji Akademii Liderów Biznesu organizowanej przez firmę Konica Minolta. Tegoroczna konferencja odbędzie się w dniach 23-24 maja w Hotelu Tiffi w Iławie. Podczas spotkania znani eksperci z branży i przedstawiciele świata biznesu będą inspirowali największe polskie drukarnie do szukania nowatorskich dróg rozwoju.
W ramach prowadzonych
warsztatów uczestnicy będą mogli zdobyć wiedzę na temat trendów rynkowych, wymienić doświadczenia i poznać faktyczne oczekiwania klientów drukarni, co pozwoli lepiej dostosować model biznesowy oraz przygotować się na nadchodzące zmiany.
Motyw przewodni tegorocznej edycji nawiązuje do zmieniających się trendów w poligrafii. Podczas spotkania czołowi eksperci z branży oraz znani doradcy biznesowi przekażą wiedzę o tym, jak kreować wartość dodaną i pomagać firmie wyróżnić się na dynamicznie zmieniającym się rynku poligraficznym” – mówi Tomasz Habierski, industrial printing product manager w firmie Konica Minolta Business Solutions Polska.

Wśród najważniejszych elementów agendy znalazły się m.in.:
Rzeczywistość vs oczekiwania – prezentacja wyników raportu przeprowadzonego we współpracy z KPMG
Powrót do przyszłości – zmiana zwyczajów zakupowych wśród millenialsów (showrooming), personalizacja i nowa rola drukarni w tworzeniu produktów
(Trans)fuzja druku do sieci – praktyczne zastosowanie rozwiązań AR (Augmented Reality) w poligrafii
Stała w biznesie = zmiana – wyzwania branży poligraficznej i traktowanie zmiany jako elementu cyklu życia w organizacji, która się rozwija
Jak Cię widzą, tak Ci zapłacą – czyli jak zarządzać doświadczeniem klienta, a także analizować i docierać do istoty jego potrzeb
Prelegentami
piątej edycji Akademii Liderów Biznesu będą: Krzysztof Urbanowicz (prezes agencji Mediapolis), Maciej Sasin i Tomasz Sierszchuła z Akademii Rozwoju Kompetencji, Andrzej Musiał (KPMG) oraz ekspert zajmujący się nowatorskimi technologiami w biznesie Paweł Łaskarzewski.

Opracowano na podstawie informacji firmy Konica Minolta