HP Latex on the Move
10 maj 2018 11:31

 

W dniach 11-12 maja br. w siedzibie firmy Integart odbędzie się I część finału HP Latex on the Move. Na uroczystość przybędzie wielu gości specjalnych oraz klienci, którzy dokonali zakupu drukarki lateksowej HP w promocji HP Latex on the Move podczas targów RemaDays 2018.

„Idea kampanii powstała w styczniu. Szukaliśmy innowacyjnego i zaskakującego pomysłu dla naszych klientów z branży reklamy i dekoracji, którzy w lutym odwiedzili nas na targach. Zależało nam na zaproponowaniu klientom czegoś wyjątkowego i przełamującego standardy akcji promocyjnych. (...)
Kiedy już wiedzieliśmy, że Toyota Dobrygowski będzie naszym partnerem w tym projekcie, znaleźliśmy hasło, które na stałe wpisuje się w podjęte działania i założenia tego programu: HP Latex on the move, które lada moment zaistnieje na rynku promując nasze rozwiązania i technologię druku HP Latex” - wyjaśnia Beata Wrona, kierownik marketingu firmy Integart.

Pierwszy dzień eventu wypełnią profesjonalne szkolenia. W ramach „Akademii reklamy” zostaną zaprezentowane najbardziej innowacyjne materiały do druku i zastosowań aplikacyjnych. Zadaniem tego szkolenia jest nie tylko zaprezentowanie wachlarza możliwości, ale także inspirowanie wszystkich uczestników.

Drugie szkolenie w tym dniu zostanie przeprowadzone przez Damiana Wilperta – profesjonalnego trenera biznesu, praktyka z bogatym doświadczeniem posiadającego liczne certyfikaty, autora dwóch książek. Na warsztatach zostaną zaprezentowane najskuteczniejsze techniki sprzedaży oraz metody budowania pozytywnego wizerunku.

W drugim dniu uczestnicy wezmą udział w prezentacji, którą poprowadzi Toyota Dobrygowski. Będzie to okazja do poznania dokładnych warunków użytkowania aut, zasad bezpiecznej jazdy oraz modelu samochodu, który uczestnicy otrzymają w ramach HP Latex on the move.

Przez całe dwa dni gośćmi będą również partnerzy Integartu z banku BZ WBK, który zapewnia obsługę finansową zakupów realizowanych w tej firmie. W tym dniu klienci odbiorą kluczyki do samochodów wyposażonych w pakiet narzędzi dodatkowych: Media Case oraz Media Box. 12 maja wyruszy w Polskę czternaście samochodów Toyota YARIS i jedna Toyota C-HR oznakowanych zgodnie z przyjętą wizualizacją i koncepcją całego projektu.

Każda z firm otrzymuje profesjonalnie oklejony pojazd z identyfikacją własnego logotypu. Partnerami mediowymi, którzy dostarczyli swoje najlepsze produkty do aplikacji na auta w tej akcji, są firmy: Avery Dennison, 3M Poland oraz Arlon. Każdy z partnerów dostarczył też dla klientów dodatkowe narzędzia - niespodzianki, które będą się znajdować w samochodach oznakowanych znakami partnerów.

To wyjątkowe i ważne wydarzenie dla firmy Integart zostanie zarejestrowane podczas nagrań wideo, a materiał będzie można obejrzeć na firmowej stronie.

Opracowano na podstawie informacji firmy Integart