Niesprzyjający czas dla imprez branżowych?
31 Aug 2017 10:38

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Dotarła do nas informacja, że nie odbędą się wrześniowe targi Viscom w Paryżu. Organizator, firma Reed Exhibition France, podjął decyzję o odwołaniu tego branżowego wydarzenia poświęconego reklamie wizualnej i przemysłowi poligraficznemu, którego termin zaplanowano na 26-28 września.

Podobnie jak niemieckie targi poligraficzne Druck+Form (mające się odbyć w dniach 11-14 października 2017), które zostały odwołane na początku sierpnia, ponieważ dokonano zaledwie 20 rezerwacji, targi paryskie również nie przyciągnęły liczby wystawców wystarczającej do ich utrzymania.

Należy wspomnieć, że koszty związane z eksponowaniem maszyn to temat, który regularnie powraca w rozmowach z producentami podczas różnych targów branżowych. Warto też podkreślić, że profesjonaliści związani z branżą mogą obecnie pozyskiwać informacje o nowościach różnymi sposobami. Producenci mnożą imprezy typu „drzwi otwarte” czy też prezentacje w zakładach, a internet oferuje natychmiastowy i łatwy dostęp do najświeższych informacji.

Oczywiście targi pozostają uprzywilejowanym miejscem spotkań graczy danego sektora i witryną wystawową maszyn różnych producentów. Jednakże przyszłością takich imprez wydają się być wydarzenia bardziej znaczące, organizowane w kadencji 3-letniej, przy tym mniej kosztowne.

Na podstawie graphiline.com opracowała IZ