Nowi eksperci od fleksografii w Asahi Photoproducts Europe
7 Sep 2017 13:25

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Firma Asahi Photoproducts, pionier w rozwoju fleksograficznych płyt fotopolimerowych, ogłosiła wzbogacenie swego zespołu o trzech nowych członków: Stephana Doppelhammera, André Jochheima oraz Dennisa Hubbelinga, którzy poszerzą intelektualny potencjał grupy o swą głęboką wiedzę z zakresu fleksograficznego druku etykiet i opakowań.

„Od chwili, gdy rozpocząłem przygodę w tym biznesie przed 30 laty, doświadczamy nieustannej korzystnej ewolucji w naszej bazie klientów - powiedział David Galton, dyrektor sprzedaży w Asahi Photoproducts Europe. - Towarzyszą temu ciągłe inwestycje w nasz zespół. Jego najnowsze nabytki gwarantują, że zajmujemy najlepszą możliwą pozycję, by przyspieszyć kolejną fazę naszego rozwoju.”

Stephan Doppelhammer objął w Asahi Photoproducts Europe funkcję dyrektora sprzedaży odpowiedzialnego za rozwój. Ma 25 lat doświadczeń w sektorze druku i opakowań, a jego ostatnią posadą było stanowisko globalnego dyrektora ds. rynku opakowaniowego w QuadTech.

André Jochheim, który do niedawna pełnił funkcję dyrektora ds. sprzedaży i marketingu w firmie TLS Anilox GmbH, przynosi do Asahi 19-letnie branżowe doświadczenie; w nowej firmie będzie odpowiadał za sprzedaż na rynki Niemiec, Austrii i Szwajcarii.

Dennis Hubbeling poprzednio wspierał firmę Schawk (znaną wcześniej pod nazwą Saueressig Flexo GmbH & Co.) swoją wiedzą w zakresie sprzedaży i wsparcia technicznego. Ma 13-letnie doświadczenie w branży druku i opakowań, a w Asahi Photoproducts Europe będzie sprzedawcą technicznym w zespole sprzedaży działającym na niemieckim rynku.

Na podstawie informacji Asahi Photoproducts opracował TK