9. edycja RemaDays Kijów zakończona
13 Mar 2018 15:02

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

 

W halach nowoczesnego centrum wystawienniczego IEC-EXPO w Kijowie swoją ofertę mogło zaprezentować blisko 100 wystawców. Najnowsze osiągnięcia producentów, importerów i dystrybutorów produktów oraz usług reklamowych mogło podziwiać wielu profesjonalistów z branży reklamy i poligrafii.

Stolica Ukrainy gościła specjalistów branży artykułów reklamowych już po raz dziewiąty. W tym roku po raz pierwszy wystawcy mieli okazję zaprezentować się w nowych sektorach: Gifts&Textile, Sign&Visual, Tech&Print.

Swoje chwile mieli także przedstawiciele firm, których produkty i usługi, dzięki swojej innowacyjności, wzbudziły największe zainteresowanie wśród zwiedzających. Już pierwszego dnia imprezy poznaliśmy laureatów w konkursie „Korony Reklamy”. Podczas uroczystej kolacji statuetki trafiły do rąk przedsiębiorców będących liderami na rynku branżowym w czterech kategoriach: Gifts, Sign&Visual, Tech oraz Print (z pełną listą zwycięzców można zapoznać się TUTAJ).

Wzorem lat ubiegłych drugiego dnia RemaDays Kijów 2018 ogłoszono wyniki w rywalizacji na najlepsze upominki reklamowe roku. Wyróżnienia przyznano w pięciu segmentach. O wyborze laureatów „Gifts of The Year” decydowali zwiedzający oddając swoje głosy na najpopularniejsze gadżety w poszczególnych przedziałach cenowych. Podczas kijowskiej imprezy wystawienniczej spore emocje przeżywali także sami goście. W tradycyjnej „Loterii dla zwiedzających” tym razem do wygrania był zestaw kina domowego Yamaha Kino System 383 Black.

Targi Reklamy i Poligrafii w Kijowie były okazją nie tylko do zapoznania się z najnowocześniejszymi rozwiązaniami i produktami, ale także do poszerzenia swojej wiedzy, takiej, której wykorzystanie może zapewnić jeszcze większą skuteczność działania na niezwykle wymagającym rynku. Przez dwa dni zarówno wystawcy, jak i zwiedzający mogli wysłuchać prelekcji organizowanych w ramach RemaCongress. Specjalistyczny cykl wykładów organizowany był wspólnie z partnerami medialnymi RemaDays Kijów, Stowarzyszeniem Producentów i Importerów Reklamy i Gadżetów Reklamowych Ukrainy (AVIRSU), Ukraińskim Stowarzyszeniem Przemysłu Wizualnego (UAVI), czasopismem poligraficznym „PrintPlus”. Niezmiennie jednak największymi osiągnięciami zakończonej 9. edycji targów Reklamy i Poligrafii RemaDays Kijów pozostały możliwości zapoznania się z najnowszymi trendami branży reklamy i poligrafii oraz poszerzenia kontaktów biznesowych.

Kolejna edycja - w 2019 roku.

Opracowano na podstawie informacji organizatora