Xeikon Café kontynuuje coroczny wzrost
12 Apr 2018 10:08

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

 

Xeikon Café rośnie z roku na rok, a 4. edycja imprezy, która odbyła się w dniach 20-23 marca tego roku, nie była wyjątkiem. Rekordowa liczba 830 gości wzięła udział w czterodniowej imprezie o międzynarodowym zasięgu z udziałem uczestników z 40 różnych krajów - głównie z Europy, Azji i Australii. Amerykańskie drukarnie zajmujące się produkcją opakowań i etykiet zostały zaproszone na konferencję Xeikon Café North America, która odbędzie się w dniach 12-17 maja w Itasca w stanie Illinois. Organizatorzy potwierdzili także termin przyszłorocznej imprezy Xeikon Café w Belgii – będą to ponownie 4 dni od 26 do 29 marca 2019 r.

„Połączenie zrelaksowanego charakteru imprezy z demonstracjami i prezentacjami technologicznymi od wiodących dostawców jest podstawą sukcesu Xeikon Café - komentuje Danny Mertens z Xeikon Café. - W dalszym ciągu pomagamy odwiedzającym zidentyfikować najlepsze korzyści biznesowe wynikające z cyfrowego podejścia do produkcji i wskazywać, w jaki sposób przyszłe inwestycje mogą wspierać rentowny wzrost. Stało się jasne, że odwiedzający przyjeżdżają z ukierunkowaną agendą, badając tematy bardzo specyficzne dla ich działalności i odkrywając wiele możliwości produkcyjnych i aplikacji podczas pokazów na żywo. Cieszymy się, że udało nam się zgromadzić tak wielu partnerów, technologii i aplikacji końcowych pod jednym dachem, aby odwiedzający mogli zebrać wszystkie informacje, których potrzebują, by móc podejmować właściwe decyzje dotyczące ich działalności.”

Podczas tegorocznej edycji Xeikon Café wprowadzono licznie uczęszczany program Akademii Edukacyjnej z ponad 15 interaktywnymi warsztatami i technologicznymi prezentacjami Tech-Talks, obejmującymi przydatne informacje na temat aktualnych i przyszłych gorących tematów branżowych oraz technik dekoracyjnych. Równie dobrze zostały przyjęte przez odwiedzających pokazy na żywo produkcji z ponad 40 zastosowaniami oraz możliwość oglądania technologii od wiodących dostawców.

Najważniejsze wydarzenia konferencji zawierały inspirujący wgląd w przyszłość i spojrzenie na to, jak innowacje są podobne do tworzenia bimbru - z głównym mówcą Andrew Vorsterem. Johan Van de Velde z firmy AB-InBev mówił o poprawie relacji z klientami dzięki drukowaniu cyfrowemu, Niko Dhondt z firmy Altrif Label przedstawił, w jaki sposób druk cyfrowy przyczynił się do sukcesu innowacyjnych produktów etykietowych, a Patrick Poitevin z Mondelēz International szczegółowo omówił bieżące technologie druku następnej generacji. Z kolei odpowiedzi na pytanie, w jaki sposób zrównoważyć toner suchy i atramentowy, podjął się Carsten Stahl Hansen z Limo Labels; Lisa Sohanpal z Nom Noms World Food podzieliła się historią tworzenia swojej marki, a Giuseppe Prioriello mówił o swoim unikalnym rozwiązaniu opakowaniowym typu „web-to-print” - Packly.

Na podstawie informacji firmy Xeikon opracowała AP