Omijaj kłopoty
5 Jun 2018 13:07

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Niektórzy twierdzą, że współczesny rynek artykułów reklamowych to prawdziwa dżungla, a wzajemne zaufanie to tylko frazes. Firma GJC International od lat stara się o to, by zmienić ten niekorzystny wizerunek.

Jego poprawie służy niewątpliwie program INDUSTRY DOES NOT RECOMMEND. Jego podstawowym zadaniem jest informowanie uczestników „gadżetowego” rynku o niesolidnych partnerach. Daje więc on możliwość weryfikacji potencjalnego kontrahenta, a tym samym uniknięcia kłopotów. Twórcami wykazu firm niepolecanych są partnerzy programu Solidni w Biznesie. Warto zaznaczyć, że celem nie jest ściąganie należności, a wręcz przeciwnie, polubowne załatwienie kwestii spornych. Dzięki takiemu podejściu w 8-letniej historii NOT RECOMMEND udało się odzyskać należności na kwotę ponad trzech milionów złotych. Twórcy wykazu zapraszają do współpracy.

Opracowano na podstawie informacji firmy GJC International