Xerox rozwija nowoczesne technologie dla dostawców druku
13 Aug 2018 10:52

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Technologie Xerox, które zapewniają dostawcom usług drukarskich natychmiastowy dostęp do tworzenia zdobień drukarskich i spersonalizowanej komunikacji omnichannel, zostały uznane za mające znaczący wpływ na branżę. Xerox Iridesse oraz XMPie Circle PersonalEffect Edition otrzymały prestiżowe nagrody InterTech Technology Awards.

Konkurs InterTech Technology Awards jest organizowany przez największe stowarzyszenie branży graficznej Printing Industries of America (PIA), które docenia technologie zmieniające oblicze druku. Jim Workman, wiceprezes Centrum Technologii i Badań, PIA, powiedział: „Szukamy innowacyjnych urządzeń i oprogramowania, które mogą otworzyć nowe możliwości przed firmami poligraficznymi.”

Iridesse wprowadza rozszerzony zestaw metalicznych kolorów i specjalnych efektów, dzięki którym drukowane produkty błyszczą i wprowadzają nową jakość. Natomiast Circle zapewnia klientom technologię przekształcającą ich biznes w odnoszącą sukces działalność opartą na komunikacji wielokanałowej.

„Dla naszych klientów technologia Iridesse i XMPie to potężne narzędzia biznesowe, które przenoszą drukowane aplikacje i kampanie marketingowe na wyższy poziom. Wraz z rosnącym popytem na zdobienia oraz zautomatyzowane, kompleksowe rozwiązania marketingowe, nasza technologia pozwoli klientom wyprzedzić konkurencję” - komentuje Andrew Copley, prezes Graphic Communications Solutions w firmie Xerox.

Iridesse to jedyny, sześciokolorowy cyfrowy system drukujący, który łączy drukowanie w czterech kolorach podstawowych z dwoma specjalistycznymi: złotym, srebrnym lub przezroczystym tonerem w jednym przebiegu druku. Urządzenie zapewnia żywe kolory CMYK, bogate kolory metaliczne i opalizujące efekty specjalne.

Podczas uzasadniania nagrody Jim Workman powiedział: „Sędziowie rozważali możliwość drukowania CMYK z wykorzystaniem wielu metalicznych, suchych tonerów w jednym przebiegu, przy pełnej prędkości urządzenia i bardzo wysokiej rozdzielczości. Zauważyli, że produkcja efektów specjalnych w tym cyfrowym systemie drukującym jest dodatkowo zwiększona dzięki możliwości szybkiej zamiany farb na różnych stanowiskach.”

Circle to jedyne, wielokanałowe rozwiązanie komunikacyjne łączące zindywidualizowaną treść i przepływ pracy, wykorzystujące marketing automation. Potężne oprogramowanie do automatyzacji łączy każdy etap produkcji kampanii marketingowej - od planowania i tworzenia, do wdrożenia i monitorowania wydajności. Circle umożliwia dostawcom drukarek łączenie się z innymi platformami, takimi jak Salesforce i Facebook, w celu łatwiejszej integracji punktów kampanii.

„Sędziowie uznali, że Circle jest najlepszym rozwiązaniem do automatyzacji marketingu w kampaniach omnichannel. Łączy w sobie narzędzie do wizualizacji, funkcje łączności i integracji oraz względną przystępność cenową. Te aspekty sprawiły, że jury uznało, iż Circle będzie miało znaczący wpływ na branżę” - podsumował Jim Workman.

Opracowano na podstawie informacji firmy Xerox