Materiały i podłoża do produkcji etykiet i opakowań 
25 Aug 2017 09:42

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Wśród kilkuset wystawców targów Labelexpo Europe znajdzie się API Group – brytyjski producent specjalistycznych folii, laminatów, materiałów holograficznych oraz rozwiązań umożliwiających ich skuteczne wdrażanie. Firma będzie promować wybrane produkty ze swojego bogatego portfolio, skierowane na rynek produkcji opakowań i etykiet, także w technologii wąskowstęgowej. 

Prezentacja podczas targów Labelexpo Europe przypada na rok, który jest w działalności API Group bardzo ważny. Firma przechodzi – przebiegający pod hasłem „One API” – proces konsolidacji, dzięki czemu wszystkie jej działy, dotychczas funkcjonujące w sposób nieco autonomiczny, znajdą się w jednej strukturze. W czerwcu API Group zmieniła siedzibę główną, przenosząc się w okolice portu lotniczego w Manchesterze. Realizowane są także kolejne inwestycje (m.in. w rozwój produkcji materiałów holograficznych) oraz zmiany własnościowe. Obecność w Brukseli doskonale wpisuje się w tę dynamikę działań – mówi Katarzyna Kozińska, dyrektor zarządzająca API Folie Polska. – Będziemy na nich promować różnorodne materiały i podłoża wykorzystywane w produkcji opakowań i etykiet, które są dla nas jednym ze strategicznych obszarów działania. Nasza centrala zapowiada też premierowe rozwiązania w tym zakresie. Targi będą jednocześnie okazją do spotkania z przedstawicielami API z różnych krajów, m.in. z przedstawicielami zespołu odpowiadającego za takie projekty jak API Trends Folio czy Holonique Boutique.

Kieruje nim David Peters – creative development manager w brytyjskiej centrali API Group, który jest obecny na niemal wszystkich imprezach targowych, na których firma ma swoje stoisko. Uczestniczy też w wydarzeniach o charakterze konferencyjnym i seminaryjnym. To naturalne w kontekście realizacji takich projektów jak API Trends Folio – przewodnik po świecie trendów opakowaniowych czy Holonique Boutique – pakiet usług dedykowanych zastosowaniom materiałów holograficznych i 3D. Oba przedsięwzięcia są relatywnie nowe, więc każda ważna impreza branżowa to znakomite miejsce do ich promocji – kontynuuje Katarzyna Kozińska. – Warto w tym miejscu nadmienić, że API Trends Folio miało już swoją polską premierę na tegorocznych targach Packaging Innovations. Kolejna okazja do spotkania polskich klientów z Davidem Petersem i naszą firmą już niebawem – jesteśmy bowiem współorganizatorem konferencji Label Innovations, odbywającej się 14 września na terenach Centrum Expo XXI w Warszawie. Dwa tygodnie później zapraszamy do Brukseli i do odwiedzenia naszego stoiska. Wiem, że klienci z Polski licznie i chętnie przyjeżdżają na Labelexpo Europe, więc już cieszymy się na spotkanie z nimi.

Opracowano na podstawie materiałów firmy API Group