Wielu wystawców na RemaDays 2010
11 gru 2009 09:27

W targach reklamy RemaDays 2010 weźmie udział rekordowa liczba ponad 500 wystawców z Polski i zagranicy. Na 15 tys. m2 powierzchni wystawowej warszawskiego Centrum Expo XXI zaprezentują się firmy oferujące upominki, reklamę wewnętrzną i zewnętrzną oraz technologie reklamowe. Targi odbędą się w dniach 27-29 stycznia 2010. Ten wynik to wyraz mądrości i dalekowzroczności obecnych tu firm z branży - mówi Sławomir Giefing, prezes GJC Intermedia, organizatora targów – Kiedy kryzys się skończy, najlepsze pozycje na rynku zajmą ci, którzy w jego trakcie nie tylko utrzymali starych, ale przede wszystkim pozyskali nowych klientów. Praktycy potwierdzają, że w sektorze b2b najważniejsza jest osobista relacja z klientem. Dlatego targi będące narzędziem do budowania tych relacji zawsze będą miały przewagę nad innymi działaniami marketingowymi. W tej edycji wprowadzono nowy, czytelny podział prezentujących się firm na trzy sektory: Out&Indoor, Gifts i Technology pozwalający odwiedzającym na łatwe odszukanie interesującej ich oferty. Zastosowano udogodnienia komunikacyjne w postaci powiększonego o 300 miejsc parkingu w obrębie hal wystawowych oraz dodatkowego parkingu buforowego w bliskiej odległości z dowozem na teren wystawy bezpłatnym autobusem. Nowością są też „strefy odpoczynku”, w których będzie można nie tylko odpocząć i posilić się, ale przede wszystkim w miłej atmosferze, przy kawie podtrzymać istniejące lub nawiązać nowe nieformalne kontakty. Opracowano na podstawie informacji organizatora