Kodak doradzi firmom poligraficznym
30 mar 2010 09:38

Podczas targów Ipex 2010 firma Kodak wprowadzi do swojej oferty Print Practice Consultancy – nowy rodzaj usług świadczonych w ramach pakietu Kodak Unified Workflow Solutions. Wykorzystując zintegrowane portfolio swoich rozwiązań, firma chce w ten sposób pomóc klientom w lepszej identyfikacji ich potrzeb i obsłudze docelowych rynków. Nowe usługi mają stanowić wsparcie - przede wszystkim dla drukarń akcydensowych - w zakresie dostosowania ich obecnej działalności do faktycznych potrzeb rynkowych, a także rozszerzenia aktualnej oferty biznesowej. W ramach Print Practice Consultancy firma Kodak zamierza analizować oczekiwania i aktualne projekty swoich klientów w celu stworzenia zoptymalizowanego rozwiązania, które pozwoli im osiągnąć wyznaczone cele biznesowe. Wśród działań podejmowanych z myślą o stworzeniu dedykowanego rozwiązania znajdzie się dogłębna analiza kluczowych rynków, na których działa drukarnia, stosowanych przez nią procesów, a także potencjału technologicznego. W fazie finalnej będą brane pod uwagę już istniejące zasoby, jak też dodatkowe elementy mogące usprawnić obecny w danej drukarni system workflow, stworzyć nowe możliwości biznesowe i spozycjonować firmę z myślą o przyszłych wzrostach. „Obserwujemy niezwykle duże zapotrzebowanie na te nowe usługi, dlatego w ramach struktur Kodaka powstał rozbudowany zespół doradczy, którego członkowie będą w stanie wyjść naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów zarówno w zakresie przekształcania ich biznesu, jak też tworzenia unikalnych, zindywidualizowanych rozwiązań” – tłumaczy Chris Ries, konsultant zarządzający w dziale Print Practice firmy Kodak. Opracowano na podstawie informacji firmy Kodak