Polska firma umacnia się w Czechach
7 kwi 2010 14:29

Marka Black Point, wiodący polski producent alternatywnych materiałów do druku, poszerza kanały dystrybucji w Czechach. Ostatnio do sieci sprzedaży firmy dołączyły popularne czeskie markety Globus. Do tej pory tusze, tonery i papier fotograficzny marki Black Point SA były dystrybuowane w Czechach w marketach Electro World oraz za pośrednictwem przedstawicieli handlowych i kanałów biuroserwisowych. Teraz dystrybucja poszerzyła się o kilkanaście punktów sprzedaży - markety sieci Globus. Dzięki temu produkty marki Black Point dostępne są w Czechach już w ponad 30 punktach dystrybucji. Poszerzanie sieci sprzedaży u naszych południowych sąsiadów to jeden z elementów strategii obecności marki Black Point w Europie Środkowo-Wschodniej. „Z jednej strony koncentrujemy się na umacnianiu naszej pozycji w krajach, w których jesteśmy obecni z ofertą marki Black Point, czyli w Czechach, na Węgrzech i Słowacji – mówi Piotr Kolbusz, prezes Black Point SA. – Z drugiej strony planujemy ekspansję na pozostałe rynki z tego obszaru Europy – ukraiński, litewski, łotewski i estoński. Black Point szacuje, że ekspansja na rynki Europy Środkowo-Wschodniej pozwoli mu osiągnąć w 2010 roku kilkumilionowy wzrost obrotów. Opracowano na podstawie informacji firmy Black Point