Ekoplakat – nowa jakość ekspozycji w outdoorze
19 maj 2010 10:14

Cityboard Media wprowadza nową jakość na polski rynek reklamy zewnętrznej: oferuje swoim klientom realizację kampanii na ekoplakacie. To rozwiązanie dotychczas u nas nieznane. Pod pojęciem ekoplakatu kryje się materiał od lat stosowany m.in. w budownictwie czy przemyśle opakowaniowym. Zastosowanie go na szeroką skalę w reklamie zewnętrznej to rozwiązanie na polskim rynku nowatorskie, wymagające odpowiedniego przygotowania podłoża do zadruku. „Postanowiliśmy zaoferować ten produkt klientom widząc, jakie korzyści stwarza on dla jakości ekspozycji” – mówi Michał Stan, prezes Zarządu Cityboard Media. Reklama umieszczona na ekoplakacie wykazuje najlepsze cechy jakościowe podłoża winylowego pod względem jakości ekspozycji. Trwałość materiału i kolorów, odporność na czynniki atmosferyczne dają możliwość przewieszania kampanii na inne nośniki czy wykorzystania plakatów w późniejszym terminie, bez konieczności ponoszenia po raz kolejny kosztów druku. Przeprowadzenie kampanii reklamowej na ekoplakacie to także oszczędność czasu i pracy: plakat jest wykonany z jednego elementu, jego montaż odbywa się bez użycia kleju i wody
− i praktycznie bez ograniczenia warunkami atmosferycznymi. Ekoplakat jest przyjazny środowisku: druk nanoszony jest na niego wyłącznie przy użyciu najnowszej generacji maszyn cyfrowych, co ogranicza emisję do atmosfery. Po zakończonej kampanii może być wykorzystany jako źródło energii w zakładach przemysłowych albo zostać ponownie przetworzony na regranulat wykorzystywany do wyrobu różnego rodzaju przedmiotów stosowanych w budownictwie, przemyśle samochodowym, ogrodnictwie itd. Wprowadzenie ekoplakatu na polski rynek outdoorowy jest częścią programu społecznej odpowiedzialności biznesu realizowanego przez Cityboard Media. Opracowano na podstawie informacji firmy Cityboard Media