Nowa marka papieru niepowlekanego
31 maj 2010 09:28
W czerwcu br. firma Papyrus wprowadzi na rynek własną markę papieru niepowlekanego pod nazwą MultiDesign. Produkt ten będzie sprzedawany w 20 krajach. Jak informuje dystrybutor, MultiDesign to trzy odcienie (biały, naturalny i kość słoniowa), dwa rodzaje powierzchni (gładka lub oryginalna), dwanaście gramatur i szeroka gama kopert.
Typowe zastosowania papieru MultiDesign obejmują szeroki zakres: od druku książek, broszur i ulotek po produkcję kompletnych zestawów papeterii firmowej (w tym firmowe papiery, karty korespondencyjne i koperty oraz wizytówki).
„Pomysł polegał na tym, by zaoferować klientom dobry, praktyczny i oddziałujący na wyobraźnię produkt, który będzie dostępny bez żadnych ograniczeń. Przy tego typu papierze wybór klienta zawsze jest bardzo indywidualną sprawą. Oferta MultiDesign jest wystarczająco zróżnicowana, by zaspokoić rozmaite gusta i preferencje. I papier, na który zdecyduje się klient, będzie zawsze dostępny w szerokim zakresie formatów i gramatur”- mówi Herman Ryvers, międzynarodowy dyrektor ds. produktu w firmie Papyrus.
Jedną z pierwszych drukarń stosujących papier MultiDesign na dużą skalę jest Göteborgstryckeriet z Gothenburga w Szwecji.
Opracowano na podstawie informacji firmy Papyrus