Chesapeake zawiera porozumienie handlowe we Francji
5 lip 2010 13:01

Koncern Chesapeake, światowy producent opakowań, który niedawno w Polsce przejął firmę Cezar SA, zawarł ostatnio porozumienie handlowe z firmą Papcart, francuskim producentem opakowań z dużą wartością dodaną. Papcart, który dostarcza wysokojakościowe opakowania dla marek Champagne, Cognac oraz produktów kosmetycznych, i Chesapeake Branded Packaging będą wspólnie rozwijać działalność we francuskim sektorze win i napojów alkoholowych. Chesapeake posiada we Francji cztery zakłady wytwarzające produkty dla branż farmaceutycznej i chemii przemysłowej. Nowe porozumienie pozwoli grupie rozszerzyć jej globalną sieć dystrybucji oferując lokalne wsparcie klientom na kluczowym rynku opakowań premium. Powinno ono również ułatwić współpracę ze wspólnymi klientami obu firm i wesprzeć różne inicjatywy zarówno pod względem technicznym, jak i marketingowym. Pozwoli też obu partnerom na rozszerzenie oferty produktów i wspólne opracowywanie nowych rozwiązań. Tim Whitfield, wiceprezes oddziału Chesapeake Branded Packaging, tak skomentował nowy sojusz: „Papcart jest znakomicie wyposażony i dysponuje doskonałymi środkami. Rynki, które obsługuje, i jakość jego pracy sprawiają, że firma ta uzupełnia doskonale atuty Chesapeake. Jesteśmy przekonani, że to porozumienie polepszy naszą ofertę usług stwarzając liczne możliwości dla obu naszych przedsiębiorstw.” Główny zakład produkcyjny Papcart znajduje się w Getigne w pobliżu Nantes. Firma posiada również filię w Jarnac, niedaleko miejscowości Cognac. Spółka realizuje roczne obroty w wysokości 25 mln euro i zatrudnia ok. 175 osób. Na podstawie Graphiline.com opracowała IZ