Nowe koncepcje technologii obrazowania firmy Canon
25 paź 2010 14:36

Na zorganizowanej niedawno wystawie Canon EXPO 2010 w Paryżu firma Canon Europe przedstawiła innowacyjną technologię i linię produktów w zakresie obrazowania. Firma przedstawiła również swoje plany odnośnie do rozwoju usług, prezentując nową firmę doradczą, która będzie działać na rynku zarządzania informacjami w przedsiębiorstwie oraz zarządzania mediami. Oto najważniejsze produkty i technologie w zakresie obrazowania: - W strefie Nowa Perspektywa Obrazowania technologie obrazowania Canon umożliwiły gościom doświadczenie potęgi obrazu pozwalając im spojrzeć na obraz w zupełnie nowy sposób i sprawiając, że to, co niewidzialne, stanie się widzialne. - Wielofunkcyjna, kompaktowa kamera obsługująca zarówno rejestrację obrazu statycznego, jak i obrazu wideo w bardzo wysokiej rozdzielczości 4K, umożliwiająca nagrywanie wideo z prędkością ponad 60 klatek na sekundę. - Interaktywna rzeczywistość mieszana – łączy rzeczywistość ze światem wirtualnym w czasie rzeczywistym, oferując wizualne doświadczenie, dzięki któremu użytkownik może nie tylko „widzieć” obrazy w przestrzeni wizualnej, ale również tworzyć je i kontrolować. System Mixed Reality firmy Canon korzysta z montowanego na głowie wyświetlacza z wbudowanymi kamerami oraz komputerem, który przetwarza obraz wideo łącząc rzeczywistość ze światem wirtualnym. - Rozwiązania medyczne – nowe produkty do obrazowania. W przemówieniu wygłoszonym na targach Fujio Mitarai, prezes i dyrektor generalny Canon Inc., podał kilka informacji dotyczących strategii biznesowej firmy na następne pięć lat. Strategia ta ma na celu wspieranie dwóch tradycyjnych, kluczowych strategii firmy Canon : globalizacji i dywersyfikacji. Na targach EXPO firmy Canon i Océ po raz pierwszy pokazały wspólnie swoje produkty i rozwiązania (o czym już informowaliśmy – red.). Firmy planują głębszą integrację – w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki podjęto już pierwsze kroki zmierzające do połączenia ofert produktowych. Szereg produktów firmy Canon dostępnych jest już w sieci sprzedaży Océ, a Canon rozpocznie sprzedaż pierwszych produktów Océ pod koniec br. Firma Canon Europe zaprezentowała też w Paryżu nową firmę doradczą. We współpracy z Accenture Canon wejdzie na rozwijający się europejski rynek zarządzania informacjami w przedsiębiorstwie oraz zarządzania mediami, którego wartość ma wynosić 9,6 mld dolarów rocznie. Docelowi klienci firmy to duże przedsiębiorstwa z W. Brytanii, Szwajcarii, Finlandii i Austrii. W roku 2011 do grupy tej dołączy sześć kolejnych państw. Opracowano na podstawie informacji firmy Canon