Targi RemaDays 2011 zakończone
14 lut 2011 14:04

W Warszawie zakończyły się trwające od 2 do 4 lutego VII Międzynarodowe Dni Reklamy RemaDays 2011. Na ponad 14 tys. m2 Centrum Wystawienniczo-Konferencyjnego Expo XXI swoją ofertę zaprezentowało ponad 530 wystawców. Targi odwiedziło ok 11 tys. zwiedzających. Podczas siódmej edycji świat reklamy prezentował i promował innowacyjne pomysły, niekonwencjonalne rozwiązania i spektakularne nowości. Producenci, importerzy oraz dystrybutorzy upominków reklamowych wręczali swoim klientom najnowsze katalogi. Co jeszcze można było zobaczyć? Nowe technologie, materiały drukarskie, reklamy wielkoformatowe, nowoczesne plotery, systemy wystawiennicze, billboardy, megaplakaty czy reklamę świetlną. Targi to także okazja do wymiany myśli i poglądów. Podczas trzech dni imprezy odbywały się także wykłady i odczyty. RemaCongress cieszył się dużym zainteresowaniem. Z targami RemaDays związany jest odbywający się już po raz ósmy konkurs „Korony Reklamy”, który rozpoczął się 15 listopada 2010 i został przeprowadzony przez GJC Inter Media – organizatora targów RemaDays 2011 oraz przez Program SWB - Solidni w Biznesie. Finał konkursu i wręczenie nagród nastąpiło pierwszego dnia targów - 2 lutego podczas uroczystego Wieczoru Wystawców w klubie Arco, na który przybyło blisko 1000 gości. Statuetki trafiły w ręce firm, które zostały wybrane w drodze głosowania przez profesjonalistów z branży. Gościem specjalnym był Andrzej Arendarski - prezes Krajowej Rady Gospodarczej i wiceprezes Eurochambres. Wyniki konkursu Korony Reklamy 2011 znajdują się na stronach http://www.remadays.com i http://www.swb-partners.com. Gwiazdą wieczoru był zespół Babylon, który bawił gości w rytm coverów grupy Boney M. Z kolei IV edycja konkursu na najlepsze upominki reklamowe zgromadziła blisko 200 produktów zaprezentowanych przez 115 firm. Konkurs jest sprawdzianem tak dla samych wystawców RemaDays 2011, jak i ich produktów. Najlepsze upominki, które zdobyły największą ilość głosów, były prezentowane podczas targów RemaDays 2011. Spośród 50 finalistów wybrano zwycięskie upominki reklamowe w 5 kategoriach cenowych: 1,50 zł, 5 zł, 50 zł, 150 zł, 500 zł. W tym roku zwiedzający targi RemaDays 2011 wybrali również upominki Top Design – wyróżniające się unikalną formą, oryginalnym wzornictwem i efektownym wykonaniem. Listę firm nagrodzonych w konkursie Gifts Of The Year 2011 można znaleźć na stronie: www.remadays.com i www.giftsjournal.pl. Organizator zaprasza do udziału w przyszłorocznych targach RemaDays 2012, które odbędą się w Warszawie, Norymberdze i Kijowie. Więcej o targach RemaDays 2011 – w lutowej „Poligrafice”. Opracowano na podstawie informacji organizatora