Marka TB Print „Odkryciem Roku”
8 mar 2011 11:02

Marka TB Print zdobyła tytuł „Odkrycie Roku 2011” w 6. edycji programu Laur Konsumenta. Kategoria „Odkrycie Roku” została stworzona z myślą o markach nowych, innowacyjnych i wyróżniających się na rynku. Dotyczy ona również produktów i usług, które objęła ciekawa i skuteczna kampania reklamowa bądź przeszły lifting marketingowy w postaci zmiany loga, opakowań itp. Odświeżone tusze i tonery marki TB Print pojawiły się na rynku w październiku ub.r. Wprowadzeniu na rynek marki towarzyszyła ogólnopolska kampania promocyjna w prasie i Internecie pod hasłem „Nieprzyzwoicie ostre wydruki”. Produkty pojawiły się na półkach sklepowych w nowych opakowaniach i z nowym logo. W ramach nowego portfolio TB Print oferuje użytkownikom tusze i tonery, których parametry i jakość potwierdzają przyznane certyfikaty ISO – m.in. ISO 14001:2005. Wybrane materiały otrzymały certyfikaty wydajności przyznane przez Politechnikę Wrocławską. Laboratorium przy wydziale Elektroniki PW przetestowało kartridże przy użyciu norm ISO/IEC 19752. Opracowano na podstawie informacji firmy AB SA