GMC Software Technology po I kwartale 2011
20 maj 2011 12:32

Firma GMC Software Technology poinformowała, że w I kwartale br. osiągnęła 30 proc. wzrost przychodów w porównaniu z analogicznym okresem roku 2010. Zdaniem jej kierownictwa zdecydowały o tym przede wszystkim wyjątkowość rozwiązań oferowanych przez firmę i realizowana strategia sprzedaży na rynku korporacyjnym. Zarząd oczekuje też dalszego wzrostu przychodów, m.in. za sprawą niedawnego wprowadzenia do oferty zaawansowanej, kompleksowej platformy do komunikacji z klientami – GMC Inspire. „Pierwszy kwartał 2011 to kontynuacja bardzo dobrego ubiegłego roku – powiedział René Müller, CEO firmy GMC Software Technology. – Obserwujemy rosnące zainteresowanie naszymi rozwiązaniami w zakresie komunikacji z klientami. Jesteśmy też pełni wiary w przyszłość z uwagi na oficjalną premierę GMC Inspire” W drugiej połowie 2010 roku firma GMC Software Technology sfinalizowała ponad 50 umów na wdrożenie swoich rozwiązań u klientów z całego świata. Większość z nich to przedstawiciele sektora dostawców usług biznesowych i segmentu korporacyjnego; właśnie na tych dwóch obszarach GMC Software Technology będzie się koncentrować także w bieżącym roku. Jak poinformowała firma, już pierwszy kwartał br. przyniósł liczne kontrakty i wstępne rozmowy z przedsiębiorstwami reprezentującymi różne branże. GMC Inspire to zaanonsowana na rynkach północnoamerykańskim i europejskim w marcu br., a ostatnio także w Australii, platforma typu CCM (Customer Communications Management), której celem jest zwiększanie zainteresowania klienta danym przedsięwzięciem na różnych etapach jego realizacji. Rozwiązanie to pozwala na automatyzację i kontrolę całego cyklu komunikacji z klientami. Jest to też jedyna platforma typu CCM, która bazuje na certyfikacie jakości ISO 9001:2008 i jest zbudowana w oparciu o metodologię CMMI. Opracowano na podstawie informacji firmy GMC Software Technology