Mimaki powołuje nowego dyrektora marketingu
24 sie 2011 10:52

Firma Mimaki mianowała Mike'a Horstena dyrektorem marketingu swojego europejskiego oddziału Mimaki Europe BV. Działalność tego przedsiębiorstwa z siedzibą w Amsterdamie związana ze sprzedażą i serwisem jest prowadzona za pośrednictwem sieci przedstawicieli w Europie i Afryce Północnej. Mike Horsten, który legitymuje się 22-letnim doświadczeniem w produkcji i marketingu na poziomie międzynarodowym, będzie odpowiedzialny za rozwój marki i zapewnienie jej czołowego miejsca na trzech rynkach: oznakowań, druku przemysłowego oraz szybko rosnącego rynku tekstyliów i odzieży. Będzie on również pełnił funkcję doradcy Mimaki Europe i jej przedstawicieli, prezentując swoje pomysły na uczynienie ich obecnego modelu ekonomicznego trwalszym i bardziej ekologicznym, z uwzględnieniem także aspektu rentowności. „Mike Horsten doskonale zna sektor druku na tekstyliach i nie mógł dołączyć do nas w lepszym momencie, ponieważ będziemy właśnie wprowadzać nasze drukarki tekstylne z serii Tx400 podczas targów ITMA w Barcelonie” - powiedział Sakae Sagane, dyrektor generalny Mimaki Europe. Targi ITMA odbędą się w dniach 22-29 września br. Horsten jest współzałożycielem ColorGATE, jednej z czołowych firm specjalizujących się w oprogramowaniu RIP, i założycielem jednego z pierwszych w Holandii ekologicznych przedsiębiorstw zajmujących się drukiem na tekstyliach. W roku 1999 należał do pionierów w przejściu z sitodruku do całkowicie cyfrowego druku na tekstyliach. Przed dołączeniem do Mimaki był europejskim dyrektorem marketingu w Sun Microsystems i odpowiedzialnym za marketing produktu w MacVONK oraz A-Line Technologies. Na podstawie informacji firmy Mimaki opracowała IZ