RemaDays Warszawa 2012
24 paź 2011 14:20

GJC Inter Media Sp. z o.o. już od 10 lat specjalizuje się w dostarczaniu firmom działającym na rynku upominków reklamowych profesjonalnych narzędzi promocji. Jest także organizatorem imprez targowych dla przedstawicieli branży reklamy i poligrafii. Flagowym produktem firmy są targi RemaDays Warszawa, skupiające cztery sektory reklamy: Out&InDoorSystems, GiftsWorld, TechnologyPark i PrintShow. Ostatnia, największa dotychczas edycja imprezy zgromadziła w warszawskim Centrum Expo XXI 550 wystawców oraz 11 000 zwiedzających. GJC Inter Media organizuje także targi na Ukrainie i w Niemczech. RemaDays Kijów, podobnie jak impreza w Warszawie, funkcjonują w czterosektorowej formule. Po dwóch edycjach wydarzenie cieszy się na rynku ukraińskim coraz większą popularnością. W 2012 po raz pierwszy odbędą się również targi RemaDays Europe w Norymberdze. Impreza ma zgromadzić specjalistów z całej europejskiej branży upominków reklamowych. Ważną informacją dla wystawców i zwiedzających jest fakt, iż na targach organizowanych przez GJC Inter Media nie są obecni klienci końcowi. Imprezy są adresowane wyłącznie do aktywnych uczestników sektora reklamy. Do największych zalet targów RemaDays można z pewnością zaliczyć ich wielopłaszczyznowość – cztery sektory reklamy w jednym czasie i UWAGA! - PO RAZ PIERWSZY W DWÓCH LOKALIZACJACH, EXPO XXI ul. Prądzyńskiego 12/14 i MT POLSKA ul. Marsa 56c. Dzięki obecności na imprezie doświadczonych praktyków z całej branży daje ona możliwość zapoznania się z najnowszymi trendami i technologią. Jest to również doskonała okazja do nawiązania licznych kontaktów biznesowych. Dodatkową atrakcję dla zwiedzających stanowi loteria, w której co roku przewidziane są cenne nagrody. Targi RemaDays to także czas podsumowania branżowych osiągnięć. Podczas imprezy wystawcy są nagradzani w kilku ważnych dla reklamy kategoriach takich jak Out&Indoor czy Technology. Uhonorowane zostają także najlepsze upominki promocyjne. Konkursy: Korony Reklamy i Gifts of the Year mają pomóc w kształtowaniu wizerunku firm z branży jako rzetelnych i godnych zaufania partnerów biznesowych. Szczegółowe informacje na: www.gjc.pl Opracowano na podstawie informacji firmy GJC Inter Media