Akademia Konica Minolta
23 lis 2011 10:23

17 i 18 listopada w warszawskim hotelu Boss odbyła się konferencja „Akademia Konica Minolta” przeznaczona dla klientów firmy. Uczestnicy zapoznali się z narzędziami Konica Minolta umożliwiającymi prowadzenie marketingu bezpośredniego: druk zmiennych danych i personalizację przekazu. Prezentowana aplikacja - Printgroove VDP Darwin pozwala m.in. na szybką personalizację dowolnego elementu dokumentu. Dzięki temu możliwe jest drukowanie pojedynczych egzemplarzy gazet lub książek i tworzenie krótkich serii dla poszczególnych odbiorców. Z okazji konferencji dla każdego z gości przygotowany został specjalny prezent: spersonalizowany egzemplarz magazynu „Vidart”. Wszystkie egzemplarze gazety zostały wydrukowane na urządzeniu bizhub PRESS 8000. Zaciekawienie gości wzbudziła aplikacja Photobook Konica Minolta, która pozwala na własnoręczne zaprojektowanie i zamówienie w drukarni przez Internet fotoksiążek, kalendarzy lub pocztówek wykonanych według własnego pomysłu. Firma zaprezentowała również usługę Color Care, umożliwiającą zarządzanie jakością barwy w druku produkcyjnym. Gościem specjalnym Akademii był dr Mariusz Trojanowski, który wygłosił wykład na temat sposobów budowania lojalności klientów za pomocą marketingu bezpośredniego. Wszyscy uczestnicy spotkania otrzymali podpisany przez niego egzemplarz jego najnowszej książki „Marketing bezpośredni. Koncepcja-zarządzanie-instrumenty”. Z dużym zainteresowaniem uczestników konferencji spotkał się panel dyskusyjny „Narzędzia marketingu bezpośredniego wykorzystywane przez firmy z branży poligraficznej w Polsce”. Konferencję zakończył pokaz możliwości aplikacji Konica Minolta przy wykorzystaniu urządzeń serii bizhub PRESS C7000/8000. Trzecia już edycja Akademii Konica Minolta zgromadziła wielu uczestników. Opracowano na podstawie informacji firmy Konica Minolta Business Solutions Polska