GMC Software Technology partnerem programu EQUIOSNET
23 sty 2012 10:18

GMC Software Technology, producent zaawansowanych rozwiązań w zakresie komunikacji z klientem i zarządzania dokumentami, poinformował o przystąpieniu do programu partnerskiego EQUIOSNET stworzonego przez firmę Screen. Dzięki temu użytkownicy produkowanych przez nią maszyn mogą dokonywać weryfikacji zgodności interfejsów rozwiązań oferowanych przez GMC Software Technology z urządzeniami drukującymi Screen. „Jesteśmy bardzo zadowoleni z faktu przystąpienia do programu partnerskiego EQUIOSNET firmy Screen – mówi Zbyněk Hodic, dyrektor działu technologii w GMC Software Technology. – Dostawcy usług poligraficznych oraz działy poligraficzne, funkcjonujące w ramach przedsiębiorstw, będą dzięki temu mogli precyzyjnie dostosować swoje dane wyjściowe do poszczególnych modeli urządzeń drukujących produkowanych przez Screen, jak również skorzystać z innych zalet oferowanych przez zaawansowane rozwiązania software’owe GMC.” Program partnerski EQUIOSNET to inicjatywa podjęta przez firmę Screen, zakładająca ścisłą współpracę różnych producentów w obszarze systemów workflow i wynikająca z niezwykle dynamicznych zmian na rynku: przechodzenia od produkcji masowej do dedykowanych konkretnym segmentom, personalizowanych wydruków. Zdaniem firmy Screen program partnerski EQUIOSNET jest właściwym rozszerzeniem EQUIOSNET, oferowanych przez tę firmę rozwiązań dla branży poligraficznej, obejmujących systemy CtP i oprogramowanie workflow, stosowane w druku na żądanie. Program ma umożliwić pełną automatyzację zadań, wynikającą ze ścisłej współpracy partnerów, reprezentujących różne obszary produkcji poligraficznej. „Rozwiązania GMC Software Technology są z powodzeniem stosowane przez sporą grupę użytkowników systemów Screen, a nasz program partnerski pozwoli im w łatwy sposób realizować efektywną komunikację z klientami – dodaje Scott Dawson, menedżer produktu ds. systemów workflow w firmie Screen. – Co więcej, nasza współpraca z GMC Software Technology pozwoli też klientom obu firm korzystać z kampanii wielokanałowych, uwzględniających – poza tradycyjnym drukiem – także pocztę elektroniczną czy sieci telefonii komórkowej.” Opracowano na podstawie informacji firmy GMC Software Technology