Przeddrupowa prezentacja nowości firmy Kodak
10 kwi 2012 15:13

Zapowiedź technologii, które w najbliższym czasie zmienią standardy druku, stanowiła przewodnią myśl seminarium zorganizowanego 27 marca br. przez firmę Kodak Polska. Jego głównym celem była prezentacja nowości tego dostawcy, które będzie można zobaczyć podczas targów drupa. Seminarium pod hasłem „Yellow changes everything”, które jednocześnie będzie hasłem przewodnim Kodaka podczas tegorocznej drupy, odbywało się w hotelu InterContinental w Warszawie. Podczas spotkania można było zapoznać się nie tylko z najnowszymi rozwiązaniami Kodaka, ale również z jego polskim zespołem, który będzie obecny w Düsseldorfie (Jolanta Wiśniewska - dyrektor zarządzający Kodak Polska oraz Mariusz Geras, Sławomir Iwanowski i Tomasz Gogacz). Warszawskie seminarium rozpoczęła Jolanta Wiśniewska, która przedstawiła strategię Kodaka na najbliższy okres. Jej kluczowymi założeniami są m.in. duże zaangażowanie w rozwój branży poligraficznej oraz wspieranie rozwoju klientów firmy - poprzez dostarczanie innowacyjnych cyfrowych rozwiązań dla sektora publikacji, druku komercyjnego i opakowań. Firma podkreśla, iż stawia na transformację branży poligraficznej za sprawą najnowszych technologii. Podczas drupy zostanie zaprezentowanych 10 nowości z zakresu druku cyfrowego, a rozwiązania Kodaka można też będzie zobaczyć na 30 stoiskach partnerów biznesowych firmy. Prelegentka omówiła funkcjonowanie stoiska Kodaka podczas targów drupa 2012. W strefie K-Zone Theater każdego dnia targów będzie można posłuchać prezentacji prowadzonych na żywo, z udziałem strategicznych partnerów, ekspertów branżowych, przedstawicieli i klientów firmy Kodak. Będzie tu można dowiedzieć się więcej o współpracy z ponad 30 partnerami biznesowymi oraz najciekawszych instalacjach u klientów Kodaka na wszystkich obsługiwanych przez firmę rynkach. Na stoisku Kodaka funkcjonować będzie również strefa E-Kafe – miejsce spotkań oraz rozmów bezpośrednich z zainteresowanymi rozwiązaniami Kodaka gośćmi. Jak zapowiedziała Jolanta Wiśniewska, firma przygotowała również wiele ciekawych informacji online. O nowościach prezentowanych podczas targów mówił Mariusz Geras, menedżer sprzedaży w Kodak Polska. Wśród nich znajdą się m.in. nowe maszyny drukujące Kodak Prosper 6000XL i Timsons T-Press oraz rozwiązania z serii Prosper i platforma Nexpress SX (opisywane w marcowej „Poligrafice”), a także płyty Kodak Sonora XP Process Free Plate i Kodak Trillian SP. Podczas targów firma zaprezentuje również nowy wielofunkcyjny system Kodak Achieve All-in-One CtP oraz swoje innowacyjne oprogramowania. Kodak przygotował również prezentacje rozwiązań dla rynku opakowań, m.in. Kodak Flexcel NX System, Kodak Spotless Flexographic czy Flexcel Direct System. Więcej o nowościach Kodaka – w kwietniowej „Poligrafice”. Prezentacjom podczas warszawskiego seminarium towarzyszyły filmy, obrazujące zastosowanie rozwiązań Kodaka w codziennej produkcji oraz wypowiedzi przedstawicieli użytkujących je firm. Opracowano na podstawie informacji firmy Kodak GCG