Sun Branding Solutions wdroży PantoneLIVE
5 lip 2012 09:34

Sun Branding Solutions jako pierwszy pośrednik zarządzający cyklem życia marki wdroży PantoneLIVE. To dzięki PantoneLIVE i ich innowacyjnej metodzie zarządzania kolorystyką marki firma Heinz osiągnęła zgodność kolorystyczną opakowań w całym wachlarzu produktów. Kiedy opakowania produktów z serii Beanz wykroczyły poza tradycyjne etykiety stosowane na puszkach, wprowadzenie innych, „nowoczesnych” materiałów stało się nowym wyzwaniem. Różne podłoża i procesy drukarskie spowodowały trudności z utrzymaniem jednolitej kolorystyki własnego znaku handlowego Heinz Beanz Blue. Kolejne dodatkowe warstwy koloru tylko wyostrzały różnicę. W celu zapewnienia natychmiastowej rozpoznawalności niebieskiego znaku handlowego firmy, spółka Sun Branding Solutions zaleciła firmie Heinz wdrożenie PantoneLIVE - systemu, w którym na potrzeby procesu drukarskiego wszyscy użytkownicy korzystają z cyfrowych próbek kolorów zamiast z tradycyjnych próbek fizycznych. Cyfrowe standardy kolorów zostały opracowane i zapisane w internetowej bazie danych dzięki systemom opracowanym przez firmę Pantone LLC, której jedynym właścicielem jest spółka X-Rite. Firma Sun Branding Solutions odegrała kluczową rolę w analizie pomysłu i podczas prowadzenia testów obciążeniowych tego rozwiązania na wszystkich etapach projektowania. Paul Bean, dyrektor zarządzający Sun Branding Solutions, tak skomentował ten fakt: „Jesteśmy dumni, że jako pierwszy pośrednik zarządzający cyklem życia marki wdrożyliśmy system PantoneLIVE i że mogliśmy współpracować z tak ważnymi graczami w branży jak Sun Chemical, X-Rite, Pantone i Esko. Niezależne cyfrowe standardy przechowywane w systemie PantoneLIVE zdecydowanie zdają egzamin jako narzędzie komunikacji między wszystkimi uczestnikami całego procesu wytwarzania opakowań, co daje nam i naszym klientom pewność, że ich kluczową kolorystykę marki można osiągnąć od razu, już na początku procesu jej tworzenia”. Opracowano na podstawie informacji firmy Sun Branding Solutions