Strategiczna inwestycja Ricoh
22 sie 2012 14:01

22 sierpnia br. firma Ricoh Company (Ricoh) poinformowała o strategicznej inwestycji w firmę PTI Marketing Technologies, wiodącego dostawcę usług web-to-print i rozwiązań z zakresu personalizacji marketingowej. Inwestycja ma na celu dalszy rozwój nowych narzędzi marketingowych pomagających przedsiębiorstwom i drukarniom komercyjnym osiągnąć wzrost wydajności. Jest to kolejne strategiczne posunięcie Ricoh dążące do zapewnienia swoim klientom kompletnych rozwiązań do druku produkcyjnego, a więc wyposażenie ich we wszystkie zasoby (w tym automatyzację marketingu i zarządzanie marką) niezbędne do zmiany w dostawcę usług marketingowych. Ricoh razem z PTI będzie dostarczało nowe technologie, oprogramowanie i usługi umożliwiające firmom prowadzenie trafnych, multikanałowych kampanii marketingowych na poziomie globalnym, regionalnym i lokalnym. Dzięki inwestycji w PTI klienci Ricoh mogą zwiększyć swoje możliwości, w łatwiejszy sposób rozszerzając swoje portfolio z jednego kanału, jak np. direct mail, do pełnego spektrum multikanałowej komunikacji. „Nasza inwestycja w PTI, firmę, która jest innowatorem w zakresie technologii marketingowych, demonstruje nasze zaangażowanie w umożliwianie klientom wykraczania poza standardowe myślenie i poza druk – umożliwia dostarczanie czegoś więcej”, mówi Yasuhiko Hosoe, associate director i deputy general manager w Ricoh Production Printing Business Group, Ricoh Company. W 2011 roku, firmy ogłosiły, że Ricoh będzie oferować rozwiązanie oparte na chmurze, obsługujące wiele formatów dostarczania dokumentów, w tym PDF, AFP i HTML opartych na oprogramowaniu Saas - PTI MarcomCentral. To rozwiązanie umożliwia przedsiębiorstwom zapewnienie rozproszonym agentom, pracownikom działu sprzedaży i innym dostępu do materiałów dotyczących firmy. „Cieszymy się bardzo, że Ricoh zainwestowało w naszą firmę. (…) Inwestycja Ricoh, połączona z doświadczeniem i obecnością firmy na całym świecie, pozwoli nam na szybki rozwój i wdrożenie naszego oprogramowania MarcomCentral i FusionPro w skali globalnej. Połączenie najlepszych rozwiązań Ricoh z oprogramowaniem PTI pomoże obu firmom wyróżnić się na tle konkurencji. Razem będziemy rozwijać i dystrybuować globalną ofertę, która pomoże naszym klientom w osiągnięciu sukcesu”, konkluduje Coleman Kane, prezes i CEO PTI Marketing Technologies. Opracowano na podstawie informacji firmy Ricoh