Działania marketingowe organizatorów targów Ipex 2014
4 wrz 2012 10:10

Informa Exhibitions, właściciel i organizator targów Ipex 2014, które odbędą się w dniach 26.03. – 02.04. 2014 r., poinformował o zainwestowaniu 1mln funtów do 2014 r. w program Hosted Buyer. Pierwsza tego typu inicjatywa na rynku zakłada poszukiwanie kluczowych perspektyw dla branży poligraficznej z udziałem gości biorących udział w programie VIP. „Podczas gdy ten program jest nową inicjatywą w branży poligraficznej, okazał się on już dużym sukcesem w innych społecznościach i jest znany firmie Informa. Inwestycja potwierdza nasze zaangażowanie w grupę Informa Print & Media Group oraz w naszą flagową imprezę międzynarodową, jaką jest Ipex” - mówi Peter Hall, dyrektor zarządzający w Informa Exhibitions. Uczestnicy VIP będą określani przy użyciu własności intelektualnej Ipex. Ipex 2014 zaprasza zarówno wystawców poszukujących kluczowych perspektyw na rynku międzynarodowym, jak i stowarzyszenia branżowe oraz media z całego świata. Zdaniem Trevora Crawforda, dyrektora targów Ipex 2014, Hosted Buyer Programme nie jest przeznaczony wyłącznie dla tej publiczności, która będzie odgrywała znaczącą rolę w tworzeniu formacji VIP-ów. W ramach programu VIP targi Ipex będą finansować i organizować podróż oraz zakwaterowanie. Ponadto organizatorzy wykazują zrozumienie dla „ubogiej w czas” publiczności. W tym celu będą się starali zagwarantować osiągnięcie maksymalnych korzyści przez uczestników wydarzenia, zapewniając im szereg udogodnień i łatwy dostęp do przygotowanych atrakcji. „Po naszej ostatniej globalnej akcji reklamowej inicjatywa Hosted Buyer Programme jest kolejnym dowodem na to, że Ipex stanowi wiodące wydarzenie w 2014 r. Są to tylko dwa z kluczowych elementów naszej strategii marketingowej, która będzie szczegółowo wdrażana w 2013 r.” - powiedział Nick Craig Waller, dyrektor marketingu targów Ipex 2014. Na podstawie informacji targów Ipex opracował KS

error: Kopiowanie zabronione!