Agfa Graphics na Festiwalu Druku
21 wrz 2012 10:36

W dniach 17-18 października w warszawskim klubie Soho Factory odbędzie się po raz pierwszy Festiwal Druku organizowany przez redakcję „OOH Magazine”. Festiwal Druku ma być odpowiedzią na zapotrzebowanie firm z branży poligraficznej i reklamowej, oczekujących w drugiej połowie tego roku wydarzenia umożliwiającego zaprezentowanie polskim odbiorcom nowości rynkowych – zarówno maszyn, jak i mediów – dedykowanych na rynek druku wielkoformatowego. Impreza ta będzie łączyć formułę targów, szkoleń, warsztatów i prezentacji. Wśród wystawców znajdzie się firma Agfa Graphics, która z myślą o przedstawicielach drukarń i agencji reklamowych odwiedzających Festiwal Druku zaprezentuje ploter :Anapurna M2050 – jeden z najbardziej wszechstronnych i najlepiej sprzedających się modeli ze swojej oferty. „Udział w Festiwalu Druku wpisuje się w naturalny sposób w strategię Agfa Graphics, związaną z naszą ekspansją na rynku wielkoformatowego druku cyfrowego i promowaniem naszych rozwiązań wśród przedsiębiorstw i klientów z tego sektora, m.in. podczas różnego rodzaju branżowych spotkań” – mówi Michał Śliz, dyrektor generalny polskiego oddziału Agfa Graphics NV. Urządzenie :Anapurna M2050 znajduje coraz więcej użytkowników na całym świecie, także w Polsce, gdzie w ostatnich miesiącach zainstalowano wiele egzemplarzy tego modelu. Takie jego cechy jak: relacja jakości do wydajności zarówno przy zadrukowywaniu mediów sztywnych, jak i miękkich, wysoka prędkość (do 53 m2/h) niezależna od rodzaju zadrukowywanego medium oraz jakość, a także opcja zastosowania dodatkowej bieli kryjącej/podkładowej otwierają zupełnie nowe możliwości dla firm zajmujących się produkcją displejów czy systemów oznaczeń. Ploter zadrukowuje w sześciu kolorach (CMYKLmLy) z dodatkową bielą podłoża sztywne o maksymalnym formacie 2x3 m i grubości do 4,5 cm oraz miękkie o szerokości do 2,07 m. Jego wszechstronność pozwala na wykonywanie wielu różnych aplikacji, zarówno standardowych jak i niestandardowych, realizowanych na mediach sztywnych, np. pleksi, szkle czy drewnie. „To sprawia, że wśród jego użytkowników są zarówno firmy z segmentu poligraficzno-reklamowego, jak też reprezentujące zupełnie inne branże – kontynuuje Michał Śliz. – Mamy nadzieję, że Festiwal Druku będzie doskonałą okazją, by przekonać się o jego uniwersalności, wydajności i jakości”. Opracowano na podstawie informacji firmy Agfa Graphics