Adobe Acrobat XI z usługami w chmurze
1 paź 2012 14:44

Firma Adobe przedstawiła nową, rozbudowaną wersję rozwiązania do przetwarzania dokumentów Adobe Acrobat XI z usługami w chmurze, dostosowaną do wymagań współczesnych przedsiębiorstw. Standard branżowy oprogramowania PDF będzie teraz obejmował pełną edycję plików PDF i ich eksport do formatu Microsoft PowerPoint, funkcje z obsługą dotykową na tabletach oraz nowe, zintegrowane usługi w chmurze: Adobe EchoSign (zaawansowane funkcje zawierania umów online) i Adobe FormsCentral (tworzenie formularzy oraz gromadzenie i analiza danych). Ponadto Acrobat XI oferuje działom IT takie udogodnienia jak: bezproblemowa integracja z oprogramowaniem Microsoft Office i SharePoint, łatwe wdrażanie, wirtualizacja aplikacji oraz niezawodne zabezpieczenia, które obniżają koszt posiadania i zwiększają zwrot z inwestycji. Nowa wersja Acrobat obejmuje produkty Acrobat XI Pro, Acrobat XI Standard i Adobe Reader XI oraz nowe, zintegrowane usługi przetwarzania dokumentów Adobe FormsCentral i Adobe EchoSign. „Przetwarzanie dokumentów jest coraz bardziej złożone, co dla firm oznacza nowe wyzwania. Ze względu na szybko rosnącą liczbę urządzeń mobilnych i usług w chmurze potrzebne są rozwiązania, które umożliwią pracownikom wydajną pracę w każdym miejscu i na każdym urządzeniu – powiedziała Melissa Webster, wiceprezes ds. programów w firmie IDC. – Rozwiązania takie powinny ułatwiać współpracę zarówno w obrębie, jak i na zewnątrz firewalla, spełniać wymagania firmy i działu IT pod względem prostoty zarządzania, bezpieczeństwa aplikacji i bezpiecznego dostarczania informacji, a ponadto zapewniać wysoki zwrot z inwestycji”. Kevin M. Lynch, wiceprezes i dyrektor generalny działu Acrobat and Document Services w firmie Adobe, stwierdził: „Obecnie coraz więcej informacji jest generowanych, udostępnianych i wykorzystywanych w formie dokumentów. Formularze online, współdzielenie plików PDF i podpisy elektroniczne są już standardem w pracy specjalistów, którzy wcześniej zajmowali się tylko tworzeniem treści. Działy IT powinny dostosować się do tych zmian, maksymalnie wykorzystując istniejącą infrastrukturę i system. Muszą zapewnić firmom wsparcie i serwis, aby pomóc im w wykorzystaniu nowych możliwości biznesowych, osiągnięciu lepszych wyników finansowych, uzasadnieniu zwrotu z inwestycji i obniżeniu całkowitych kosztów posiadania”. A oto wypowiedzi użytkowników. Yvonne Willis, dyrektor ds. projektów i aplikacji dla przedsiębiorstw w firmie Pillsbury Law: „Możliwość szybkiego wykonywania złożonych zadań, takich jak składanie podpisów elektronicznych lub umieszczanie adnotacji na dokumentach za pomocą iPada, jest bardzo atrakcyjna dla użytkowników. Dzięki rozwiązaniu Acrobat XI będą mogli z niej korzystać”. Saul Morse, wiceprezes ds. integracji wielokanałowej w firmie Palio:„Acrobat XI umożliwia jeszcze szybsze i łatwiejsze tworzenie formularzy PDF, a także automatyczną dystrybucję i gromadzenie danych z wykorzystaniem nowych usług obsługi formularzy online”. Acrobat XI oraz związane z nim produkty będą dostępne w sprzedaży w ciągu 30 dni u autoryzowanych przedstawicieli firmy Adobe, w sklepie internetowym Adobe Store, dziale sprzedaży bezpośredniej Adobe Direct Sales oraz serwisie Adobe Creative Cloud. Opracowano na podstawie informacji firmy Adobe