Warsztaty Antalis dedykowane segmentowi D2B
15 paź 2012 11:58

Na przełomie września i października br. firma Antalis Poland Sp. z o.o., we współpracy z producentem systemów drukujących HP Indigo, zorganizowała cykl warsztatów poświęconych drukowi cyfrowemu. W ramach cyklu miały miejsce dwa spotkania - w Krakowie i Warszawie. Spotkania otwierała Grażyna Mospan - product manager Digital Media w Antalis, przybliżając uczestnikom założenia koncepcji d2b (Digital to Business) mającej na celu zintegrowanie środowisk, dla których elementem wspólnym jest druk cyfrowy. „Statystyczny mieszkaniec UE otrzymuje około 300 informacji reklamowych dziennie przy uwzględnieniu wszystkich kanałów komunikacji - mówiła podczas konferencji Grażyna Mospan. - Powołując się na źródło TNS 2009 on transactional mail wiemy, że 98 proc. korespondencji drukowanej jest czytane, a 82 proc. klientów bardziej wierzy/ufa kampaniom wykorzystującym papier jako nośnik informacji”. W późniejszej części spotkań miały miejsce prezentacje możliwości druku na papierach ozdobnych dostępnych w ofercie Antalis – tę część prowadziła Gabriela Hatłas, product manager fine papers. Następnie o nowoczesnych technologiach druku cyfrowego dostępnych obecnie na rynku oraz o ich trendach mówili Artur Gondek - przedstawiciel firmy HP Indigo obecny w Krakowie, natomiast w Warszawie tę część prelekcji poprowadził Piotr Zwolan z firmy Digiprint – wyłącznego dystrybutora marki HP Indigo w Polsce. Ostatnim punktem w agendzie spotkań była prezentacja Macieja Tesławskiego – wykładowcy i praktyka z dziedziny strategii marketingowej i komunikacji wizerunkowej, współtwórcy m.in. Szkoły Strategii Marki SAR oraz wykładowcy. Maciej Tesławski mówił o wykorzystaniu zalet druku cyfrowego, jakie są widoczne z punktu widzenia projektanta. Opracowano na podstawie informacji firmy Antalis Poland