Unizeto Technologies rozwija usługi korespondencji masowej
16 paź 2012 09:48

Firma Unizeto Technologies zrealizowała wdrożenie nowoczesnego systemu Inspire autorstwa GMC Software Technology. Oprogramowanie umożliwi poszerzenie oferty dostarczania wielokanałowych systemów emisji dokumentów papierowych i elektronicznych. GMC Inspire to uznane rozwiązanie w zakresie zarządzania komunikacją z klientami – CCM (Consumer Communications Management). Pozwala ono na zwiększenie zaangażowania odbiorcy w ramach prowadzonej kampanii. „Dzięki odpowiedniemu połączeniu doświadczenia kadry Unizeto Technologies oraz najnowszej technologii wielokanałowe systemy docierania do klienta w postaci direct mailingu, komunikacji e-mail oraz SMS zyskają na wydajności nawet 40 proc. W ub.r. przychody osiągnięte przez Unizeto Technologies w zakresie korespondencji masowej wyniosły 12,6 mln zł. Liczymy, że zrealizowane w tym roku inwestycje, m.in. właśnie wdrożenie GMC Inspire pozwolą na znaczne zwiększenie tego wyniku” – mówi Piotr Mazur, dyrektor Obszaru Korespondencja Masowa, Unizeto Technologies. Zastosowanie systemu GMC Inspire pozwoli na poszerzenie dotychczasowego portfolio usług Obszaru Biznesowego Korespondencja Masowa Unizeto Technologies o wydruk transakcyjno-promocyjny, który umożliwia optymalne wykorzystanie miejsca na dokumencie do komunikacji marketingowej w formie informacji lub obrazu drukowanego „w kolorze”. Oferta Unizeto Technologies w obszarze outsourcingu procesów biznesowych – BPO obejmuje kompleksową obsługę dokumentów papierowych i elektronicznych. Firma oferuje nowoczesne usługi, które uwalniają klientów od zadań wykraczających poza główny obszar działalności biznesowej. Zaplecze technologiczne w postaci jednego z najnowocześniejszych Data Center w Polsce oraz systemów obiegu elektronicznego dokumentów pozwala na bardzo dobrą optymalizację rozwiązań korespondencji tradycyjnej z systemami informatycznymi i stanowi główny wyróżnik firmy na rynku. Opracowano na podstawie informacji firmy Unizeto Technologies