Ponad 26 000 europejskich kontaktów handlowych dla wystawców RemaDays Europe 2013
5 lis 2012 11:56

Wszyscy wystawcy drugiej edycji RemaDays Europe, którzy zaprezentują się na powierzchni nie mniejszej niż 6 m², otrzymają bezpłatnie bazę danych zawierającą ponad 26 000 kontaktów do europejskich agencji reklamowych oraz dystrybutorów upominków reklamowych. Baza danych oferowana przez organizatorów RemaDays Europe może być z powodzeniem wykorzystana do przeprowadzenia działań promocyjnych, obejmujących np. telemarketing, e-mail marketing czy listowną wysyłkę ofert. To gotowe narzędzie pozwalające utrzymywać stały kontakt z branżą reklamową w całej Europie. Wiele firm poświęca całe lata na stworzenie własnej bazy kontaktów, wystawcy RemaDays Europe otrzymują ją bezpłatnie. Baza obejmuje pełne dane teleadresowe oraz informacje dodatkowe takie jak profil działalności przedsiębiorstwa, adres e-mail oraz adres strony internetowej. Rekordy zawierają sprawdzone i aktualne kontakty do europejskich agencji reklamowych i dystrybutorów, z gwarancją 90 proc. poprawności danych. Kontakty będzie można wykorzystać do realizacji różnych przedsięwzięć marketingowych. RemaDays Europe to impreza przeznaczona wyłącznie dla branży reklamowej. Selekcja zwiedzających odbywa się już na poziomie rejestracji online, a jej głównym celem jest zapewnienie wszystkim wystawcom i zwiedzającym maksymalnego komfortu prowadzenia rozmów biznesowych. Organizator rozpoczął właśnie szeroko zakrojoną akcję informacyjną wśród europejskich agencji reklamowych i dystrybutorów. W jej ramach telemarketerzy RemaDays Europe przeprowadzają dziennie setki rozmów z potencjalnymi zwiedzającymi. Docelowo na targi zostanie zaproszonych ponad 40 000 gości. Targi RemaDays Europe rozpoczną się 7 stycznia 2013 roku i potrwają trzy dni. Imprezę odwiedzają wyłącznie europejscy dystrybutorzy upominków reklamowych i agencje reklamowe. Opracowano na podstawie informacji organizatora