Kodak na branżowych konferencjach
16 lis 2012 09:55

Kodak Polska, po organizowanej przez siebie tej jesieni konferencji z cyklu Meet Kodak Polska, uczestniczy w wielu innych imprezach branżowych, wspierając je i biorąc w nich aktywny udział. Wśród nich były dwie imprezy odbywające się 14 listopada w Warszawie. Pierwsza z nich to Konferencja Polskiej Izby Druku 2012. Zgromadziła ona wielu gości, wśród których byli członkowie PID, ale również przedstawiciele zakładów poligraficznych zainteresowani ważnym tematem, jakim są obecnie - niezbędne wobec transformacji rynku i technologii - zmiany modelów biznesowych. Podczas spotkania o takiej tematyce nie mogło zabraknąć firmy Kodak Polska, która oferuje rozwiązania wpływające na pozytywne dla zakładów poligraficznych zmiany. Jolanta Wiśniewska, dyrektor zarządzająca Kodak Polska, omówiła temat wpływu automatyzacji na zwiększenie rentowności przedsiębiorstw. Istotnym elementem prezentacji był fakt, że uczestnicy spotkania mogli zapoznać się z wymiernymi korzyściami finansowymi wprowadzenia automatyzacji w poszczególnych działach firmy poligraficznej na konkretnych przykładach. Innym branżowym spotkaniem, odbywającym się tego samego dnia w Warszawie, była II konferencja „Bezpieczne Opakowanie”, zorganizowana przez magazyny „Opakowanie” i „Poligrafika”, która cieszyła się dużym zainteresowaniem przedstawicieli branży opakowaniowej. Jej celem było przybliżenie uczestnikom wymogów dotyczących produkcji opakowań i oczekiwań zleceniodawców, a także prezentacja technologii umożliwiających jej efektywną realizację oraz wymianę doświadczeń z rynkowymi liderami. Firmę Kodak Polska reprezentował występujący z referatem „Bezpieczne opakowanie - druk zgodny z oczekiwaniami. Kodak Flexcel NX” Jacek Galiński z firmy Netflex - partnera biznesowego Kodak Polska. Prelegent podkreślał fakt, że pod pojęciem „bezpieczne opakowanie” kryje się również opakowanie zgodne z oczekiwaniami zamawiającego, które będzie projektowane w studio graficznym bez specjalnych ograniczeń technologicznych, a potem zostanie zgodnie z tym projektem wydrukowane. W tym procesie istotne są narzędzia – m.in. maszyny oparte na najnowszych technologiach, które zapewnią bezpieczeństwo nie tylko technologiczne dla realizacji takiego zlecenia, ale również handlowo-marketingowe dla sprzedawanego produktu, a takie w swojej ofercie ma Kodak Polska. Warto wspomnieć, że firma Kodak Polska będzie obecna również na II edycji Forum Druku Transakcyjnego i Korespondencji Masowej, która odbędzie się 20 listopada br. w Hotelu andel’s w Łodzi. Organizatorem imprezy jest Centrum Komputerowe ZETO. Firmę Kodak z referatem zatytułowanym „Jak hybrydowe technologie druku mogą przekształcić komunikację masową w atrakcyjną komunikację spersonalizowaną” będzie reprezentował Joachim Kranz - Channel Manager Digital Print Solutions, Eastern Europe. Opracowano na podstawie informacji firmy Kodak Polska