Slide

Pierwsza w Europie instalacja systemu Kodak Prosper S20 CMYK
12 gru 2012 12:06

W ramach inicjatywy „Return On Ink” holenderska drukarnia Thijsen Media Group zdecydowała się na instalację ośmiu systemów drukujących Kodak Prosper S20 CMYK na swoich zwojowych maszynach offsetowych. Jest to pierwsza w Europie instalacja tego rozwiązania. W drukarni zlokalizowanej w miejscowości Emmen pierwsze 4 systemy zostały zainstalowane w listopadzie br., zaś kolejne 4 systemy mają zostać zintegrowane z maszyną drukującą w zakładzie w Buren na początku 2013 r. Poczyniona inwestycja pozwoli spółce TMG na szybki, wielokolorowy nadruk zmiennych treści na ulotkach reklamowych. „Wkrótce będziemy mogli oferować spersonalizowane, kolorowe produkty promocyjne wydrukowane w rozdzielczości 600 dpi na naszych maszynach zwojowych z prędkością 60 tys. egz./h – mówi Onno Thijsen, dyrektor TMG. –Jesteśmy bardzo podekscytowani nowymi możliwościami, jakie daje nam to rozwiązanie. Teraz możemy np. dodawać numery loterii na ulotce lub zmieniać zdjęcia (…)”. „Return On Ink” jest inicjatywą polegającą na doradzaniu klientom, w jaki sposób mogą zwiększyć skuteczność kampanii reklamowych opartych na ulotkach. TMG wprowadziła ten program w kwietniu 2012 r. Współpracując z firmą Validators zajmującą się badaniami rynku, TMG produkuje ulotki zaprojektowane z wykorzystaniem technik „neuromarketingu” opartych na rejestracji wrażeń wzrokowych, wykrywaniu sygnałów i kwestionariuszach. Klienci firmy wykorzystują wyniki badań do zoptymalizowania bezpośrednich kampanii reklamowych „od drzwi do drzwi”, np. przez dodanie konkretnych informacji, w czym od teraz pomagać im będzie system Kodak Prosper S20. Nadrzędnym celem inicjatywy jest doprowadzenie procesu produkcyjnego i treści na ulotkach reklamowych do możliwie jak najprostszego poziomu ułatwiającego zarówno przekaz, jak i ich produkcję. Wraz z instalacją systemów drukujących firmy Kodak kierownictwo TMG zdecydowało się na zainwestowanie w system transportu ulotek pozwalający na ich efektywniejszą produkcję. TMG wierzy, że połączenie techniki offsetowej z cyfrową w produkcji ulotek spotka się z zainteresowaniem wśród klientów drukarni. „Używamy tego modelu wraz z naszymi klientami detalicznymi do kalkulacji celów, jakie mogą zostać osiągnięte przy dostępnym budżecie. Wierzymy, że tego typu współpraca w połączeniu z drukiem hybrydowym ma istotny wpływ na przyszłość ulotki jako skutecznego medium” - mówi Thijsen. Na premierę systemów firmy Kodak drukarnia TMG zaprosiła swoich klientów i partnerów biznesowych. Podczas spotkania inauguracyjnego odbył się panel wykładowy z udziałem grupy ekspertów, wśród których znalazł się Martin Leeflang, dyrektor firmy Validators. Celem wykładów było zaprezentowanie obecnym i potencjalnym klientom TMG wpływu aspektu wizualnego reklamy drukowanej i roli, jaką w procesie marketingowym odgrywa personalizacja druków. Na podstawie informacji firmy Kodak opracował KS

error: Kopiowanie zabronione!