Ricoh Pro C751 w Agencji Reklamowej SKOK
19 gru 2012 11:10

Agencja Reklamy Adam SKOK istnieje na rynku od 1992 r. Od początku działalności zajmowała się przede wszystkim reklamą wizualną i zewnętrzną – produkowała m.in. litery, kasetony, neony, szyldy i tablice. Firma korzystała, i do tej pory korzysta, z ploterów atramentowych, solwentowych, tnących, termicznych oraz urządzeń frezujących. Jednakże z roku na rok SKOK zauważał rosnące zapotrzebowanie na usługi druku cyfrowego i korzystanie z usług firmy zewnętrznej przestało się opłacać. Zwiększający się wolumen wydruków sprawił, że firma zaczęła poszukiwać odpowiedniego rozwiązania produkcyjnego, które sprostałoby nie tylko jej wymaganiom, ale przede wszystkim wymaganiom jej klientów. Agencja SKOK zdecydowała się na wybór rozwiązania Ricoh Pro C751. „Jakość druku oferowana przez Ricoh wyróżnia się na tle innych rozwiązań dostępnych na rynku. To był jeden z głównych czynników, który spowodował, że wybraliśmy właśnie urządzenie Pro C751” – mówi Wojciech Łączka, wiceprezes agencji SKOK. W październiku br. została podpisana umowa. Agencja zdecydowała się na zakup jednego urządzenia produkcyjnego Ricoh Pro C751 w konfiguracji standardowej. W dniu 30 października urządzenie zostało zainstalowane w siedzibie agencji. W ciągu zaledwie miesiąca na urządzeniu wykonano ponad 100 000 wydruków. Agencja przyznaje, że korzyści już teraz są zauważalne i odczuwalne. W związku ze zbliżającym się Nowym Rokiem, na urządzeniu Ricoh Pro C751 w tym miesiącu wykonywane były głównie kalendarze i kalendaria, ulotki z promocjami świątecznymi oraz inne wydruki spersonalizowane. Firma SKOK podkreśla zalety urządzenia takie jak szybkość, niezawodność i niskie koszty eksploatacji. Urządzenie zapewnia też możliwość bezproblemowej obróbki introligatorskiej. „Bardzo się cieszymy, że nasze urządzenie spełnia oczekiwania klienta. Mamy nadzieję, że tak jak do tej pory, nasza długofalowa współpraca będzie bezproblemowa” – mówi Jarosław Arendt, production printing coordinator w Ricoh Polska. Opracowano na podstawie informacji firmy Ricoh Polska