Zmiany w europejskiej strukturze sprzedaży firmy Mark Andy
11 sty 2013 13:10

Firma Mark Andy, producent maszyn poligraficznych, ogłosiła zmiany w strukturze swej europejskiej organizacji sprzedaży. Tom Cavalco otrzymał promocję na stanowisko dyrektora sprzedaży w Europie, zaś Alex Schmidt przejął obowiązki regionalnego dyrektora sprzedaży. Tom Cavalco pracuje w Mark Andy od 10 lat; w tym czasie pełnił w firmie rozmaite funkcje, wśród nich wsparcia technicznego, wsparcia druku, a w ostatnim okresie regionalnego dyrektora sprzedaży na terenie Europy Wschodniej oraz Rosji. Doświadczenia w Mark Andy pozwoliły mu zdobyć unikalną wiedzę na temat wszelkich aspektów współpracy między dostawcą a klientem. Dowodem jego sukcesu jest fakt, że w ciągu ostatnich trzech lat jego pracy na stanowisku dyrektora sprzedaży Mark Andy i Rotoflex osiągnęły ponad 40-proc. wzrost sprzedaży w regionie. „Poświęcenie Toma dla firmy i branży nie ma sobie równych - mówi Mike Russell, międzynarodowy dyrektor sprzedaży w Mark Andy Inc. - Jest mistrzem w opinii naszych klientów i nie ustaje w rozwijaniu swej wiedzy na temat flekso, uczestnicząc w organizacjach typu Young Managers Club organizacji FINAT (...).” Stanowisko zwolnione przez Toma Cavalco zajmie Alex Schmidt, który pracuje w firmie Mark Andy od ponad 4 lat (ostatnio jako kierownik ds. zarządzania drukiem). W swej nowej roli Schmidt będzie odpowiedzialny za sprzedaż maszyn drukujących Mark Andy oraz urządzeń introligatorskich Rotoflex na rynkach wschodzących. Mike Russell komentuje: „To szczęście mieć Alexa na tym stanowisku. Jest rodowitym Rosjaninem, zna dobrze ten region, a jego wiedza na temat linii produktowych jest znacząca. Doskonale pasuje na to stanowisko.” Na podstawie informacji Mark Andy opracował TK