RemaDays Warsaw: poznaj świat reklamy w 3 dni
21 sty 2013 09:52

Już za niecały miesiąc rozpoczną się Targi Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw 2013. Jak zapewniają organizatorzy, to jedyne tego typu wydarzenie w Europie Środkowej, które przyciągnie ponad 12 000 zwiedzających z kraju i zagranicy. Impreza organizowana przez poznańską spółkę GJC Inter Media jest jedną z najskuteczniejszych platform wymiany doświadczeń i pozyskiwania klientów na europejskim rynku. Zainteresowanie targami było tak duże, że na pół roku przed rozpoczęciem imprezy cała powierzchnia wystawiennicza została wyprzedana. Ostatecznie w wydarzeniu weźmie udział ponad 550 wystawców, którzy zaprezentują swoją działalność w sektorach: gifts world, technology park, out & indoor systems oraz print show. Aby ułatwić komunikację podczas trwania targów, organizator wprowadził kilka znaczących usprawnień. W dniach od 6 do 8 lutego na ulicach Bema i Prądzyńskiego w Warszawie zostanie wprowadzony ruch jednokierunkowy. System sprawdził się już podczas Euro 2012 i znacznie rozładował korki w trakcie wzmożonego ruchu w okolicach hal Expo XXI. Dla podróżujących koleją zostanie uruchomiona bezpłatna komunikacja pomiędzy dworcem Warszawa Zachodnia a targami. Do dyspozycji gości będzie również dodatkowy parking na 350 aut, znajdujący się naprzeciw głównego wejścia na targi. RemaDays Warsaw są prawdziwą kopalnią wiedzy z sektora reklamy. Tradycyjnie wystawcy zaprezentują tu premierowe produkty i rozwiązania przygotowane specjalnie na nadchodzący rok. Udział w wydarzeniu to okazja, aby uzyskać bezpośredni dostęp do dziesiątek nowych ofert. Ich przeanalizowanie umożliwia lepsze zrozumienie obowiązujących trendów i rozpoznanie konkurencji. Jeśli ktoś poszukuje inspiracji, powinien spotkać się z profesjonalistami i pasjonatami wszystkich obszarów reklamy na tej imprezie. Każdy zwiedzający otrzyma całkowicie bezpłatne, praktyczne narzędzie pracy na cały nadchodzący rok. Wielka Księga Reklamy i Poligrafii to nowoczesne połączenie reklamy prasowej, katalogu wystawców i podręcznej bazy danych. Pozycja pozwala bardzo szybko odnaleźć aktualne dane firm, zajmujących się wszystkimi aspektami reklamy. Oprócz tego udostępnia bezpośrednie kontakty do działów handlowych, co znacząco skraca proces nawiązania kontaktu. IX edycja targów RemaDays Warsaw rozpocznie się 6 lutego br. i potrwa 3 dni. Więcej szczegółów o imprezie dostępnych jest na stronie www.remadays.com, gdzie również można zakupić bilet wstępu w promocyjnej cenie 10 PLN oraz zapoznać się z aktualną listą wystawców, która może posłużyć do zaplanowania spotkań podczas trzech dni targowych. Opracowano na podstawie informacji organizatora