Paweł Barski Osobowością Roku MICE Poland
28 sty 2013 10:00

Paweł Barski, dyrektor marketingu w Ricoh Polska, został laureatem konkursu Osobowość Roku MICE Poland 2012. Nazwiska laureatów tegorocznej edycji konkursu organizowanego przez miesięcznik „MICE Poland” zostały ogłoszone podczas uroczystej gali, która odbyła się 25 stycznia br. w ATM Studio w Warszawie. Głównym celem konkursu jest wyłonienie osób wyróżniających się profesjonalizmem i skutecznością, które w ostatnim roku wykazały się największą aktywnością i zaangażowaniem w rozwój polskiej branży eventowej. Wyboru, na podstawie pisemnych zgłoszeń przesłanych przez czytelników „MICE Poland”, dokonuje specjalnie powołana kapituła składająca się z ekspertów branżowych, w tym m.in. z Polskiej Organizacji Turystycznej. Kryteria brane pod uwagę przy wyłanianiu laureatów to m.in.: polityka CSR (dobre praktyki ekonomiczne, społeczne i ekologiczne), etyka w działaniu, innowacja (nowe pomysły, używanie nowych rozwiązań technicznych, nowości na rynku), mierzenie efektywności wyjazdów, fachowość przygotowania oferty oraz umiejętność dzielenia się wiedzą i najlepszymi praktykami. „Moja przygoda z branżą eventową trwa już kilkanaście lat, dlatego też tytuł Osobowości Roku 2012 ma dla mnie szczególną wartość. Cieszę się, że moje działania zostały zauważone w branży MICE. Chciałbym podziękować wszystkim moim współpracownikom, których praca przyczyniła się również do otrzymania przeze mnie tego wyróżnienia” – mówi Paweł Barski. Wśród nominowanych znaleźli się managerowie z takich firm jak: TuiR Warta, Generali, Deloitte Legal, PKN Orlen, AXA Polska, Volkswagen Polska, MetLife Amplico i Sony Electronics Poland. Opracowano na podstawie informacji firmy Ricoh Polska

error: Kopiowanie zabronione!