RemaDays Warsaw 2013 – podsumowanie
15 lut 2013 09:26

Zakończona w ubiegłym tygodniu 9. edycja targów RemaDays Warsaw okazała się rekordowa pod względem liczby zwiedzających. Zwiedzający mieli okazję poznania setek ofert firm działających w czterech obszarach reklamy i poligrafii: GiftsWorld, Technology, Out&InDoor oraz PrintShow. W wydarzeniu wzięło udział blisko 570 wystawców oraz ponad 12 000 zwiedzających. Podczas trwania imprezy przyznano nagrody w 3 konkursach dedykowanych firmom z branży reklamowej i poligraficznej. Statuetki Koron Reklamy wręczono już po raz 10. W konkursie nagrodzono najlepszego producenta oraz importera upominków reklamowych, agencję reklamową, a także firmy działające w obszarze Out&InDoor i Technology. Ciekawe rozwiązania technologiczne otrzymały Medal za Innowację Technologiczną, przyznawany przez jury złożone ze specjalistów i z praktyków z branży. O tytuł najlepszych gadżetów 2013 roku walczyło natomiast 70 nowości, które wzięły udział w głosowaniu wśród agencji reklamowych, dystrybutorów upominków reklamowych oraz gości targów RemaDays Warsaw. Po raz pierwszy przyznano też nagrody w 3 nowych kategoriach konkursowych: TopDesign, TopIdea i TopFun. Wszyscy zwiedzający otrzymali bezpłatny egzemplarz Wielkiej Księgi Reklamy i Poligrafii. Podręczna baza kontaktów połączona z reklamą prasową oraz katalogiem targów RemaDays Warsaw została rozdana bezpłatnie w nakładzie ponad 12 000 egzemplarzy. Na ponad 250 stronach umieszczono prezentacje reklamowe blisko 700 firm z branży reklamowej i poligraficznej. To jedyna tego typu pozycja na rynku, która w przyszłym roku doczeka się kolejnej edycji. Marka RemaDays towarzyszy polskiej branży reklamowej już 9 lat. W przyszłym roku obchodzi jubileusz 10-lecia istnienia na polskim rynku. Właściciel marki, firma GJC Inter Media, zapewnia, że kolejna edycja targów będzie jeszcze lepiej dostosowana do potrzeb branży reklamowej oraz zaskoczy zwiedzających i wystawców nowymi innowacyjnymi rozwiązaniami. Opracowano na podstawie informacji organizatora