EURO-REKLAMA już w maju
21 lut 2013 10:19

Już wkrótce na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich najnowsze trendy oraz niebanalne pomysły na ciekawe formy reklamy zaprezentują najważniejsi przedstawiciele branży reklamowej. Pawilony wypełni też zapach i dźwięk pracujących maszyn drukarskich. W dniach 21-24 maja MTP zapraszają na targi EURO-REKLAMA i POLIGRAFIA. Od kilku lat spotkania branży reklamowej w Poznaniu zajmują jedną z najważniejszych pozycji w kalendarzu profesjonalistów związanych z tym sektorem. Nowoczesna infrastruktura Międzynarodowych Targów Poznańskich sprzyja komfortowym spotkaniom z klientami, partnerami biznesowymi oraz stwarza atmosferę integracji całego środowiska rynku reklamy. W ramach majowych targów EURO-REKLAMA 2013 będą prezentowane: maszyny i urządzenia do produkcji reklam, plotery do druku wielkoformatowego, specjalistyczny papier i tkaniny oraz wszystko to, co kojarzy się z komunikacją wizualną: nośniki outdoorowe, reklama świetlna i tranzytowa, ekspozytory POS oraz specjalistyczne magazyny i portale branżowe. Przejrzysty podział ekspozycji na dwa salony tematyczne: VISUAL EXPO oraz DIGITAL PRINTING EXPO zapewni zwiedzającym dogodne warunki do zapoznania się z ofertą.  Zwiedzający targi profesjonaliści będą mieli również okazję uczestniczyć w ciekawym programie wydarzeń. Targi Poznańskie wraz ze swoimi partnerami przygotowały konferencje oraz inspirujące, pokazowe przestrzenie specjalne. Warto będzie m.in. wziąć udział w nowej inicjatywie Startup Sprint Marketing, podczas której uczestnicy opracują nowe rozwiązania dedykowane branży poligraficznej i reklamowej.  Poznańskie spotkanie branży reklamowej odbędzie się razem z największymi w Polsce targami poligraficznymi POLIGRAFIA, które w tym roku świętują jubileusz 40-lecia. Ekspozycja obu wydarzeń zostanie zlokalizowana w nowoczesnych pawilonach 5, 5A i 5G Międzynarodowych Targów Poznańskich o łącznej powierzchni blisko 25 tys. m2 . Opracowano na podstawie informacji MTP