Zoe Hartill na stanowisku Marketing Communications Manager w firmie Taopix
15 mar 2013 13:50

Brytyjski producent oprogramowania Taopix Limited powołał Zoe Hartill na nowego managera do spraw marketingu. Nowa rola Zoe ma polegać na rozwijaniu wizerunku marki Taopix na rynku światowym. Zoe ma ogromną wiedzę i doświadczenie w dziedzinie marketingu. Pracowała zarówno w domu dla globalnego producenta, jak i w kilku agencjach reklamowych, m.in. w agencji JWT, gdzie kierowała kampaniami reklamowymi dla różnych światowych marek takich jak Shell, HSBC oraz Vodafone. Zoe określa swoją wiedzę w zakresie marketingu jako bardzo wszechstronną, obejmującą branżę farmaceutyczną, bankowość, telekomunikację oraz dziedzinę oprogramowania. „Byłam pod wrażeniem tego, co zastałam - zarówno zespołu, jak i oprogramowania. Naprawdę nie mogę się doczekać, kiedy zacznę działać w swojej nowej roli. To ekscytujące zaangażować się w sektory fotoksiążek i upominków z fotografiami. Taopix jest obecnie światowym liderem wśród producentów fotoksiążek i upominków. Istnieje wiele niewykorzystanych dróg rozwoju dla firmy Taopix, a przy zastosowaniu odpowiedniej strategii marketingowej jest ogromna szansa na sukces. Nie mogę się doczekać przyszłych projektów z nowym zespołem”- mówi Zoe Hartill. Na podstawie informacji firmy Taopix opracowała MK