GMC „Platynowym Partnerem” firmy Xerox
2 kwi 2013 12:12

Firma GMC Software Technology, producent zaawansowanych rozwiązań w zakresie komunikacji z klientem i zarządzania dokumentami, poinformowała o uzyskaniu tytułu „Platynowego Partnera” firmy Xerox w realizowanym przez nią programie Business Innovation Partner. Obejmuje on wiodących dostawców oprogramowania i sprzętu, którzy biorą aktywny udział w tworzeniu wysokiej jakości rozwiązań zwiększających efektywność produktów, systemów i usług firmy Xerox. Status „Platynowego Partnera” oznacza, że stworzone przez GMC Software Technology oprogramowanie GMC Inspire będzie sprzedawane razem z urządzeniami drukującymi Xerox, tworząc kompletne rozwiązanie produkcyjne. Platforma GMC Inspire pozwala klientom korporacyjnym na kreowanie i dostarczanie dowolnego rodzaju personalizowanej informacji, która jest następnie drukowana w monochromatycznych i kolorowych urządzeniach cyfrowych zarówno arkuszowych, jak i zwojowych. GMC Inspire pozwala też na dotarcie z odpowiednim przekazem poprzez inne kanały komunikacji: telefony komórkowe, tablety, media społecznościowe czy strony internetowe. Oprogramowanie to stanowi zatem naturalne uzupełnienie gamy produktów firmy Xerox obejmującej zaawansowane rozwiązania technologiczne. W ramach programu Xerox Business Innovation Partner zarówno Xerox, jak i GMC Software Technology będą testować swoje rozwiązania w różnych kombinacjach już na etapie badawczo-rozwojowym, by zapewnić ich wzajemną kompatybilność i wydajność jeszcze przed wprowadzeniem na rynek. Dla firm korzystających na co dzień z urządzeń drukujących Xerox oznacza to możliwość korzystania już dziś z zaawansowanych rozwiązań software’owych GMC Software Technology. „We współczesnym, kompleksowym środowisku biznesowym właściwe zinterpretowanie potrzeb komunikacyjnych każdego klienta jest sporym wyzwaniem. Cieszymy się zatem z dalszej, ścisłej współpracy z firmą Xerox, która pomoże w zdefiniowaniu tych potrzeb poprzez dostarczanie na rynek zintegrowanych systemów zarządzania dokumentami, w znaczący sposób poprawiających jakość komunikacji z odbiorcą” – mówi Michael Watts, dyrektor operacyjny GMC Software Technology. Opracowano na podstawie informacji firmy GMC Software Technology