Adobe Creative Days w Warszawie
13 maj 2013 13:11

Firma Adobe zaprasza kreatywnych profesjonalistów na wydarzenie Adobe Creative Days. 28 maja w warszawskim Multikinie Złote Tarasy Jason Levine, Rufus Deuchler i Paul Trani zaprezentują możliwości nowych desktopowych aplikacji Adobe z rodziny CC, dostępnych w ramach Adobe Creative Cloud. Uczestnicy dowiedzą się, jak usprawnić swoje przepływy pracy i wykorzystać w praktyce najnowsze funkcje aplikacji Adobe takie jak system redukcji drgań aparatu (Camera Shake Reduction) w Photoshopie CC, narzędzie Pisanie dotykowe (Touch Type Tool) dostępne w Illustratorze CC czy silnik Lumetri Deep Color w Premiere Pro CC. Poznają również historie firm z różnych branż, które z powodzeniem wdrożyły narzędzia Adobe. W trakcie Creative Days odbędzie się także debata z udziałem lokalnych artystów na temat tego, w jaki sposób nowe technologie zmieniły ich procesy twórcze. Paneliści: Pati Dubiel, Piotr Janowczyk oraz Tomasz Tomaszewski opowiedzą o tym, jakim zmianom uległ ich warsztat pracy oraz czy i jak nowe technologie wpłynęły na ich kreatywność i ekspresję. Uczestnicy debaty odpowiedzą także na pytania, gdzie szukają inspiracji i czy jakąkolwiek rolę odgrywają w tym procesie wirtualne społeczności dla kreatywnych profesjonalistów? W czasie przerwy obiadowej zainteresowane osoby będą mogły pogłębić swoją wiedzę i umiejętności podczas sesji warsztatowych poświęconych projektowaniu, tworzeniu responsywnych stron internetowych i postprodukcji wideo. Warszawskie wydarzenie odbędzie się 28 maja (wtorek) w Multikinie Złote Tarasy, w godzinach 9:30 – 17:30 (rejestracja uczestników 8:30 – 9:30). Adobe Creative Days jest imprezą bezpłatną. Szczegółowe informacje oraz rejestracja na stronie http://www.adobecreativedays.com/pl. W trakcie spotkań uczestnicy będą mogli uczestniczyć w dyskusji na Twitterze używając oficjalnego tagu #CreativeDays. Adobe Creative Days to cykl 14 spotkań w europejskich miastach, poświęconych kreatywności i ekspresji. W trakcie spotkań projektanci, graficy, deweloperzy, fotograficy oraz profesjonaliści z branży wideo wymienią się pomysłami. Adobe Creative Days to także cały miesiąc inspirujących doświadczeń online – prezentacji, warsztatów, szkoleń i historii profesjonalistów z branży kreatywnej. Partnerami Adobe Creative Day w Polsce są Fotolia, Wacom, HP, a także Akademia Fotografii, Epson, Fujitsu, Pigeon, Red Bull, Merkel, IT Media i Cortland. Opracowano na podstawie informacji firmy Adobe